וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: בכורה לביברס נאתכו, פאוק הפסידה

הקשר שיחק 31 דקות בהפסד 2:1 לפלטניאס בליגה היוונית. אבו זייד סיים את המשחק של א.א.ק לרנקה כשוער, הפסד לחמד

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן. Epsilon, GettyImages
הפסד בבכורה ביוון. נאתכו/GettyImages, Epsilon

ביברס נאתכו ערך הערב (ראשון) את הופעת הבכורה שלו במדי פאוק סלוניקי, שלצערו הסתיימה בהפסד 2:1 בחוץ לפלטניאס. נאתכו נכנס כמחליף בדקה ה-59, שמונה דקות לפני שדויד טורס כבש את שער הניצחון של המארחים. סטפנו אתנאסיאדיס העלה את פאוק ליתרון בדקה ה-10, אלכסנדר קטאי השווה בדקה ה-36 והספרדי כאמור הכריע והשאיר את פאוק מרחק 14 נקודות מאולימפיאקוס המוליכה. נאתכו, שהחליף ערב את ההולנדי הדוויחס מאדורו, עשוי לפתוח בהרכבה של פאוק ביום רביעי, אז תארח הקבוצה את אופי כרתים.

* מאיורקה נוצחה במגרשה 3:1 על ידי ספורטינג חיחון במשחק הצמרת במסגרת המחזור ה-24 בסגונדה. תומר חמד עלה כמחליף בפעם השביעית ברציפות והפעם רשם 11 דקות, שלא עזרו להוציא נקודות מול סגנית המוליכה ולהתקרב למקום ממנו עולים ללה ליגה. דודו אוואט שסובל מפציעה בגב לא נכלל שבוע שני ברציפות בסגל למשחק.

* חיים מגרלשווילי וחסן אבו זייד השלימו 90 דקות ב-0:0 הביתי של א.א.ק לרנקה מול אומוניה ניקוסיה במחזור ה-19 בקפריסין. הסיפור הגדול היה בחמש הדקות האחרונות, אז השוער נגרי נפצע ולא.א.ק אזלו שלושת החילופים. אבו זייד היה האיש שנכנס לשער והחזיק מעמד עד שריקת הסיום. בעקבות התיקו, התרחקה לרנקה השביעית מהכרטיס לפלייאוף העליון.

* הליגה האזרית שבה מפגרה וסימורג של עידן ויצמן הובסה 3:0 בחוץ מול נפצ'י באקו. הקשר הישראלי שיחק 90 דקות.

* ניר ביטון לא שותף בניצחונה של סלטיק 0:1 על סט. מירן. הקשר ישב על הספסל, כריס קומונס כבש את שער הניצחון בדקה השישית וסידר לסלטיק יתרון של 21 נקודות בפסגה. בירם כיאל הפצוע לא נכלל בסגל.

* דודו ביטון נכנס כמחליף בדקה ה-74 והיה שותף להפסד אלקורקון 2:1 בחוץ לרקראטיבו הואלבה. אלקורקון נותרה מרחק נקודה מהקו האדום בליגה הספרדית השנייה.

* עשהאל בן שבת נכלל בסגל פנתראקיקוס וערך בכורה בת שתי דקות כמחליף, קבוצתו סיימה ב-0:0 את משחק החוץ מול וריה במסגרת הליגה היוונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully