וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ברמת השרון: "אנחנו לא יכולים לשחק בלי בלמים"

2.2.2014 / 13:58

ברמת השרון מבינים שהקבוצה חייבת להתחזק בדחיפות: "אם לא יגיעו שני בלמים נרד ליגה". ריף פרץ אמור להצטרף מחר

one

ברמת השרון עיכלו את ההפסד להפועל תל אביב, אך מבינים שביום חמישי מסתיים מועד ההעברות ובזמן שכל הקבוצות מתחזקות, אצלה הסגל דווקא נחלש. שחקנים במועדון אמרו הבוקר: "עשהאל בן שבת ומאיר גבאי עזבו ולא הצטרף אף בלם מנוסה. אומרים איציק כהן, ריף פרץ, בינתיים אף אחד לא מגיע ואנחנו כל פעם עם קשרים שמשחקים בלמים. משחק אחד זה יכול היה להחזיק, לא יותר".

ברמת השרון הוסיפו: "אתמול קיבלנו כבר בפתיחה שלושה גולים של מרכז הגנה. אנחנו לא יכולים לשחק בלי בלמים ואם לא יגיעו שני בלמים נרד ליגה. כל הקבוצות מתחזקות ואנחנו כל הזמן מאלתרים. נקווה שכבר נגד סכנין יהיה בלם משמעותי שיצורף".

ריף פרץ שחקן מכבי תל אביב בחגיגות האליפות. ניב אהרונסון
הוא יהיה החיזוק של רמת השרון? ריף פרץ/ניב אהרונסון

המאמן חיים שאבו עושה מאמצים גדולים למצוא שחקנים, אך לצערו בשל מצבה הכלכלי של רמת השרון בקרת התקציבים מאפשרת לצרף שחקנים בעלויות נמוכות מאוד שלא עולות על שכר חייל. שאבו רוצה כבר תקופה את ריף פרץ ממכבי תל אביב וייתכן שאחרי משחקה של מכבי תל אביב הערב הוא יקבל את הבשורה שהשחקן אכן מצטרף, במיוחד לאור הצטרפותו של רמי מארבל למכבי.

בקבוצה קיבלו מסרים מהפועל תל אביב כי אם יצרפו שחקן התקפה זר, הם עשויים להעביר אליהם את יורחן קולין. במצבה הכלכלי של רמת השרון היא לא יכולה לשלם את שכרו של המגן-בלם ההולנדי וזה יקרה רק אם הפועל תל אביב תסכים לממן את שכרו. אותם הדברים לגבי איציק כהן, שכרגע לקבוצה אין את היכולת הכלכלית לצרפו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully