וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט: "הם גרמו לי לראות את הקהל במקום את הטבעת"

וושינגטון עצרה את KD, ששוב התקשה בעיר נעוריו. לברון מתחמם, דייויס מאותת, וכספי לא מתגעגע לאקסית: "טוב לי כאן"

קווין דוראנט, אוקלוהומה סיטי ת'אנדר. AP
שוב מפשל מול קבוצת נעוריו. דוראנט/AP

מסתבר שגם קווין דוראנט אנושי. אחרי רצף של תצוגות מדהימות, KD ואוקלהומה סיטי נעצרו הלילה (ראשון) וקטעו את רצף 10 הניצחונות שלהם, עם הפסד 96:81 בחוץ אצל וושינגטון, עיר נעוריו של הכוכב. דוראנטולה קיבל נוכחות מכובדת של חברים ובני משפחה ביציעים, אך נראה מותש ורשם משחק שני רצוף מתחת ל-30 נקודות, עם 26 נקודות "בלבד", אליהן הוסיף 5 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. ההגנה החונקת של טרבור אריזה גרמה לדוראנט לקלוע בפחות מ-40% מהשדה, ולא לקלוע ולו שלשה אחת. הוא סיים את המשחק עם 0 מ-6 מהשלוש, התצוגה החלשה ביותר שלו עד כה העונה. בכך, הוא המשיך את המאזן הגרוע מול הוויזארדס, שעומד כעת על 2:5 לטובתה על אוקלהומה סיטי, מאז עידן דוראנט.

"פשוט ניסיתי להישאר כמו שיותר צמוד אליו, להכריח אותו לקחת זריקות קשות. לא אפשרתי לו אף מבט פנוי לסל", סיפר בסיום טרבור אריזה.

"הם גרמו לי לראות את הקהל במקום את הטבעת", הסביר דוראנט. "היו כמה זריקות שהייתי צריך לקלוע והחטאתי, אבל בסך הכל הם עשו עבודה הגנתית נהדרת. לא פתחנו את המשחק טוב, וזו אשמתי כי אני המנהיג של הקבוצה".

הת'אנדר הובסו בוושינגטון, מיאמי הביסה את הניקס

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. AP
הולך ומתחמם. לברון/AP

לברון מחמם מנועים

ובזמן שדוראנט מתקרר, מי שהולך ומתחמם הוא המתחרה העיקרי שלו על תואר ה-MVP, לברון ג'יימס כמובן. קינג ג'יימס הוליך את מיאמי לניצחון 91:106 על ניו יורק בגארדן, ורשם עוד תצוגה נאה עם 30 נקודות, 8 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-6 חטיפות. היה זה אחד מבין 10 המשחקים הטובים ביותר של לברון בגארדן. על אף העובדה שג'יימס ירד באופן מזערי בתפוקה שלו העונה, בעשרת המשחקים האחרונים הוא חוזר למספרים הרגילים שלו, ורושם את השורה הסטטיסטית הבאה: 28.4 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. מפחיד.

"אני רואה את המספרים, אולי אני צריך לעשות עוד מאמץ", הסביר לברון. "אני מרגיש טוב יותר לאחרונה, ומקווה שהגוף שלי ימשיך להחזיק בקצב הזה. אני בגרוב טוב בתקופה האחרונה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
עומרי כספי שחקן יוסטון רוקטס מול אנתוני בנט שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
משתדל שלא לחשוב על העבר. כספי/AP

כספי פגש שוב את הקאבס: "לא חושב על זה יותר מדי"

עומרי כספי פגש הלילה אקסית נוספת, קליבלנד, והדגים פעם נוספת עד כמה הוטב לו מאז עבר מהקאבס לרוקטס. הישראלי זכה הפעם ל-18 דקות משחק, בהן קלע 9 נקודות (1 מ-5 לשתיים, 1 מ-1 לשלוש, 4 מ-6 מהקו), הוריד 3 ריבאונדים ואיבד פעמיים. אמנם ג'רמי לין גנב את ההצגה עם טריפל דאבל ראשון בקריירה עם 15 נקודות, 11 ריבאונדים ו-10 אסיסטים (וכל זה ב-29 דקות בלבד), אך כספי הסביר בסיום את ההבדלים בין הגרסה הדהויה שלו בקאבס, לבין זו המשוחררת הרבה יותר ביוסטון. "ההתקפה שלנו הרבה יותר חופשית, וככה אני אוהב את זה. טוב לי כאן. אנחנו באמת מסייעים אחד לשני. אני מנסה לא לחשוב על הקבוצות שלי לשעבר יותר מדי, אלא רק להיות מרוכז במשחק".

גם חברו לקבוצה, צ'נדלר פארסונס, החמיא: "הוא משחק בצורה נהדרת כאן. הוא באמת מצא כאן בית. הוא שחקן מגוון שיכול לעזור לנו בשתי עמדות הפורוורד. במשך הקריירה הוא שיחק הרבה זמן מחוץ לעמדה שלו, בעמדה 3. הוא טוב יותר בעמדה 4, שם הוא יכול להיות מיסמאץ' ולמתוח את ההגנה בזכות הקליעה שלו מבחוץ".

פורוורד ניו אורלינס פליקנס אנתוני דייויס. AP
היי, שימו לב גם אליי. דייויס/AP

אנתוני דייויס מאותת

בשקט בשקט, מתפתח לו סופרסטאר נוסף ב-NBA: אנתוני דייויס. הסנטר הצעיר הוביל את ניו אורלינס לניצחון 79:88 על שיקגו, רשם 24 נקודות ו-8 ריבאונדים ונמצא בכושר נהדר לאחרונה. בשלושת המשחקים האחרונים הוא קלע לפחות 22 נקודות וחסם לפחות 6 פעמים. כדי למצוא את האחרון שעשה זאת צריך לחזור עד שנת 1990, אז פטריק יואינג הציב את הרף הזה במדי הניקס. זה לא עזר לו להיבחר למשחק האולסטאר, אך הוא לא מאבד תקווה.

"אני לא מנסה להוכיח כלום לאף אחד. כולם יודעים למה אני מסוגל, אבל יש דברים שקורים ואין לי שליטה עליהם", אמר.

מאמנו, מונטי וויליאמס, בטוח שמקומו באולסטאר. "כולם יודעים שזה מגיע לו. הוא רוצה לקבל הכרה כאחד הטובים בליגה. כשאתה משחק כמו שהוא משחק, יש לזה הצדקה".

מונטי וויליאמס מאמן ניו אורלינס הורנטס. Eric Gay, AP
רוצה שכוכבו יקבל הכרה. וויליאמס/AP, Eric Gay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully