וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגאל אנטבי: "המשחק לא יגרום לי לשקול מחדש פרישה"

המגן הוותיק גנב את ההצגה בהפועל תל אביב עם דקות נדירות. עומר דמארי: "שמח שנשארתי כאן". סיכוי קלוש שאורלנדיץ' יגיע

one

ניצחון - זו הייתה התרופה הכי טובה אחרי השבוע המטורף שעבר על הפועל תל אביב. לפני ה-0:3 על רמת השרון אמש (שבת), כולם באדום חששו כי ההדחה מהגביע והמתח סביב עזיבת שחקנים שהיה בשבוע שעבר הוציא משווי משקל את הקבוצה. עוד לפני המשחק אמר המאמן רן בן שמעון לשחקניו: "אסור לנו עכשיו להוריד את הראש ולהישבר. הייתה לנו מעידה קשה השבוע, אבל לא צריך לתת לזה להשפיע עלינו".

"היה חשוב לנו לנצח את המשחק הזה אחרי שהודחנו מהגביע", אמר הקפטן שי אבוטבול בסיום. "חשוב לנו להמשיך באותה הדרך ולהראות שהמשחק בגביע היה פנצ'ר ושמנו אותו מאחור. אין ספק שהתחרות על המקום השלישי והכרטיס לאירופה קשים, אבל אם נתרכז רק בעצמנו ונעשה את העבודה, נעמוד במטרות שלנו. מתחילת השנה יש עלינו לחץ ואני שמח שבשבועות האחרונים, פרט למשחק הגביע, הראנו שאנחנו יכולים להתמודד איתו".

מגן הפועל תל אביב יגאל אנטבי (ימין) מול שחקן הפועל ניר רמת השרון יוסי שבחון (שמאל). קובי אליהו
גנב את ההצגה. אנטבי אמש/קובי אליהו

הקפטן גם התייחס לעזיבת איתי שכטר: "כולם היו בהתחלה קצת בהלם מהעזיבה שלו, אבל אין מה לעשות. יש דברים שאנחנו לא מחליטים ולא קובעים בהם, ואם זה מה שיעשה טוב למועדון אז אין מה לעשות. איתי יהיה חסר גם בחדר ההלבשה וגם על המגרש, אבל אנחנו צריכים להתמקד במי שפה ובמי שעל המגרש".

בין כל המחמאות שממשיכים לגרוף בסארט עבדורחימי ועומר דמארי, שהעלה את מאזנו האישי בליגה אתמול ל14 שערים, מי שגנב את תשומת הלב בסיום המשחק היה לא אחר מהמגן השמאלי הותיק יגאל אנטבי. אחרי יותר מסיבוב שלא שיחק במדים האדומים, המגן הוותיק שהיה אחד המצטיינים אמש הגיע לעמדת הראיונות בסיום המשחק נרגש מאוד: "את האמת, מאוד התגעגעתי לשחק", אמר אנטבי בקול חנוק.

"רציתי מאוד לשחק ויש משפט שאומר: 'עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא'. שמחתי שעליתי לשחק והוכחתי גם לעצמי וגם להרבה אנשים שאני עדיין מסוגל לתת ולתרום לקבוצה. דווקא בתקופה הלא טובה של הפועל רציתי לעזור, אבל בתחילת העונה כבר הובהר לי שאני לא אשחק הרבה. מצחיק להגיד, אבל רציתי לקבל את הזדמנות בגלל גילי המתקדם. אני שמח ששיחקתי טוב והקבוצה ניצחה ואני מקווה להמשיך. המשחק הזה לא יגרום לשקול מחדש את הפרישה. זה נראה שבסוף העונה אני אסגור את הפרק הראשון שלי בחיים. זה עדיין לא סגור, אבל זה בהחלט הכיוון. עוד לא החלטתי מה אני אעשה אבל אולי אשתלב באיזשהו תפקיד אימון במועדון, אבל יש לנו עוד ארוכה לסיים ואנחנו רוצים לנסות ולהידבק לבאר שבע ומכבי תל אביב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יורחן קולין שחקן הפועל תל אביב מורחק. ברני ארדוב
מסבך את הפועל תל אביב. קולין/ברני ארדוב

יחד עם הניצחון החשוב, בהפועל עדיין לא שקט. גורמים בקבוצה סיפרו אתמול כי חיים רמון נעדר שוב מהמשחק בגלל שחשש ממחאות של אוהדים נגדו, בעקבות שחרורו של איתי שכטר לנאנט. עם זאת, מאחורי הקלעים רמון הוא עדיין האיש החזק בהפועל. אתמול בניסיון לפצות את האוהדים הגיע לסיכום חבר הדירקטוריון, עידו חג'ג', על השאלתו של החלוץ המונטנגרי פטר אורלנדיץ' שאמור לנחות בישראל. למרות הסיכום, נראה כי הסיכויים של החלוץ להצטרף להפועל כרגע קלושים. רמון כרגע לא מסכים ולא יכול לצרפו עד אשר אחד מהזרים ישוחרר ועוד שחקנים נוספים מהסגל הרחב.

בהפועל בונים על כך שהבלם, יורחן קולין, ייפרד מהקבוצה או לחלופין יושאל לקבוצה אחרת, אך הסיכויים שזה יקרה קטנים מאוד. קודם כל, קולין אמר אתמול לאחר המשחק בעניין שחרורו: "אף אחד בהפועל לא דיבר איתי ואין לי מה להגיב על זה". אחד הגורמים בקבוצה אישר שאכן לא שוחחו עם ההולנדי לגבי עתידו במועדון. בנוסף, מכיוון שחלון ההעברות האירופי נסגר כבר ולבלם אין הרבה אופציות מעבר, לא נראה שהפועל תוכל לשחררו.

כרגע אין קבוצה בארץ שמעוניינת לקלוט את קולין ולשלם את שכרו הגבוה עד תום העונה ולכן אם ירצו לשחררו ייאלצו בהפועל לפצות את הבלם על כל חוזהו עד תום העונה הבאה, זאת על פי סוכנו של השחקן. אם תמצא קבוצה שתרצה לקלוט את ההולנדי הוא גם ידרוש פיצוי עד סוף העונה נוסף עד תום העונה והשלמת שכרו. בשל כך, קלושים הסיכויים שאורלנדיץ' יצטרף מכיוון שלהפועל אין את הכסף כדי לפצות את קולין למרות הרצונות של חג'ג' לחזק את הקבוצה.

בגזרה אחרת לפחות נמצא שקט. אחרי ימים מוטרפים שעברו על עומר דמארי, אמר החלוץ לפני המשחק לחבריו: "הכל קורה לטובה. אני שמח שנשארתי בסוף בהפועל ואני מקווה שבסוף העונה יגיעו הצעות יותר טובות. מעבר לאירופה בינואר הוא תמיד הרבה יותר קשה ועדיף לי לעשות אותו בקיץ".

חלוץ הפועל תל אביב עומר דמארי חוגג שער. קובי אליהו
לפחות אצלו שקט. דמארי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully