וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "נפלא לראות קבוצה ששוטפת". אורלנדיץ' יגיע?

מאמן הפועל ת"א התמוגג מה-0:3 על רמה"ש. דמארי: "הרגשתי משוחרר". עבדורחימי: "נעשה הכל כדי להמשיך את הרצף". רמון מתנה את צירוף החלוץ המונטנגרי בשחרור קולין

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל תל אביב התאוששה נהדר מהמפלה בגביע המדינה הערב (שבת), כשהביסה את הפועל ניר רמת השרון 0:3 ורשמה ניצחון ליגה חמישי ברציפות. ללא איתי שכטר שעזב לנאנט המשיכו שני השחקנים הלוהטים של האדומים - עומר דמארי (שכבש בדקה ה-14) ובסארט עבדורחימי (9, 17) לתת את הטון, וסייעו לקבוצתם להתחיל את המשחק בסערה ולפתוח פער של שלוש נקודות במקום השלישי.

מאמן הפועל תל אביב רן בן שמעון. קובי אליהו
מאושר מההתאוששות. רן בן שמעון/קובי אליהו

החלוץ המונטנגרי, פטר אורלנדיץ', שמשחק בקבוצה זטה, מועמד להצטרף להפועל תל אביב, ועל פי הסוכן רונן קצב, שתיווך בעסקה, הוא אמור לנחות ביום ראשון ולחתום במועדון. אורלנדיץ' אמור להיות המחליף של איתי שכטר ועלות הבאתו היא כ-25 אלף יורו דמי השאלה, ושכרו אמור להיות עשרת אלפים דולר בחודש. למרות שהפרטים סוכמו מול חבר הדירקטוריון עידו חג'ג', בהפועל תל אביב מסרבים לאשר את הדברים וטוענים כי אין להם כרגע את הכסף להחתימו. עידו חג'ג' הציע לממן את העסקה, אך חיים רמון מתנה זאת בשחרור שחקנים אחרים כגון: יורחן קולין, רן יצחק ועוד שחקנים מהסגל הרחב. בשלב זה, למרות שהדברים על פי רונן קצב סוכמו, לא ברור אם החלוץ אכן יחתום בהפועל ויצטרף למועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל תל אביב עומר דמארי. קובי אליהו
"הראש שלי רק בהפועל תל אביב". דמארי/קובי אליהו

"היו המון מוקשים במשחק הזה, והיה חשוב לנצח, במיוחד אחרי המפלה בגביע לחזור למסלול הניצחונות", אמר המאמן המנצח רן בן שמעון בסיום. "אני מאוד מרוצה ממה שהשחקנים נתנו הערב. יש לי תנאים מצויינים בהפועל, בכל המשחקים האחרונים הגענו למצבים טובים, גם מול הפועל חיפה בגביע. לבוא אחרי הדחה ולראות קבוצה כל כך שוטפת, שמחה וכיפית זה נהדר. שיחקנו כדורגל נפלא במחצית הראשונה".

עומר דמארי, שהמשיך את הכושר המצוין בו הוא מצוי וכבש את שערו ה-14 העונה, הוסיף: "הרגשתי משוחרר, ואני שמח שהסאגה הזו מאחורי. היה לי חודש לא קל אבל זה נגמר והראש שלי רק בהפועל תל אביב. נתנו היום גול מהיר וזה הפך את המשחק לקל יותר, והשכיח את ההפסד מהגביע. איתי שכטר מאוד חסר לי, אני מאחל לו בהצלחה ואני מאמין שאם הוא יחזור, הוא יחזור הרבה יותר טוב".

באסרט עבדורחימי, שכיכב פעם נוספת עם צמד, סיכם: "אחרי ההפסד בגביע היה חשוב מאוד שנחזור למסלול הניצחונות, שנחזור לשחק כמו הערב ושלא נסתכל על מה שהיה אלא רק קדימה. אני שמח על היכולת, אבל אני קודם כל מרוצה מהניצחון של הקבוצה. אנחנו נעשה הכל כדי להמשיך את הרצף הזה".

בצד השני, המאמן המפסיד חיים שאבו אמר: "החבר'ה עבדו קשה, ועם עשרה שחקנים מול הפועל תל אביב קשה להתמודד אבל ניקח את הדברים הטובים מהמשחק הזה לקראת בני סכנין. אין משחקים קלים בליגה הזו. מכבי והפועל תל אביב משחקות קצת שונה בליגה שלנו. אני מקווה שנתחזק במהלך השבוע הזה. ריף פרץ מועמד להגיע, אבל מכבי תל אביב מטרפדת את זה".

מאמן הפועל ניר רמת השרון חיים שאבו. קובי אליהו
"מקווה שנתחזק במהלך השבוע". שאבו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully