וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "כבר היו לי שערים יפים, אבל זה חשוב"

2.2.2014 / 8:09

הקשר מצנן את ההתלהבות מהשער. המועדון יערוך רק בדיקה פנימית בנוגע לכרטיסים. בהונגריה מאשרים: מו"מ עם ואדוץ

one

מאור בוזגלו סימן וי גם על המשחק מול מ.ס אשדוד. אחרי שקבוצתו הפועל באר שבע ניצחה אמש (שבת) 0:2 את מ.ס אשדוד, פניו של הקשר, שכבש שער מרהיב בדקה ה-52, מופנות כלפי "משחק העונה" - המשחק נגד מכבי תל אביב במחזור הבא. "המשחק נגד מכבי תל אביב הוא סוג של משחק עונה, אבל כל משחק הוא משחק עונה", אמר. "אם לא היינו מנצחים את אשדוד זו לא הייתה הסיטואציה בשבוע הבא. נבוא הכי מרוכזים ואפשר להמשיך לחלום. בכדורגל הכול אפשרי. אם אתה לא מאמין ולא חולם, שום דבר לא יכול לקרות. אם אתה מגיע עם אמונה אז הכול יכול להיות. זכיתי להיות חלק מהקבוצה המדהימה הזאת ומהקהל המדהים הזה ואני שמח על כך".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים ניצחון אליניב ברדה מאור בוזגלו. אדריאן הרבשטיין
שוב חוגגים. שחקני באר שבע/אדריאן הרבשטיין

לפני שנמשיך עם בוזגלו, ראוי לציין את מחאת אוהדי הקבוצה. כפי שפורסם אתמול, מחאת האוהדים שהגיעה על רקע התנהלות מכירת הכרטיסים תוביל לחקירת משטרה. אלונה ברקת, אסי רחמים, הדוברת ציפורה חלפון ונציג משרד הכרטיסים "לונה טורס" יגיעו להעיד. החשד המרכזי הוא שרוב הכרטיסים עברו לספונסרים ומקורבים, מה שגרם למאות אוהדים להישאר מחוץ לקופות ללא כרטיס.

בנוגע למחלוקת בעניין חלוקת הכרטיסים למשחק מול מכבי תל אביב, ראשי הקבוצה הודיעו שהנושא ייפתר בתוך המועדון. ברקת תערוך בירור מקיף בנוגע לנושא הכרטיסים יחד עם אסי רחמים, ותפרסם את המסקנות לגבי התנהלות הקבוצה ביממה הקרובה.

"העלמת הכרטיסים לא קשורה אלינו. אין לנו נגיעה בעניין הכרטיסים. יכול להיות שמישהו עשה משהו לא תקין", אמרו במועדון, שם שוקלים את הפסקת ההתקשרות אם יתקבלו ממצאים חריגים בחקירה. אוהדי הקבוצה טענו אתמול: "אם מגיעים למצב שהיו אמורים להיות רק 250 כרטיסים בקופות, זה בכל מקרה לא תקין. ההנהלה ידעה על כך ושתקה. אסי רחמים ואלונה ברקת צריכים ללמוד איך להתנהל איתנו. הרבה בזכותנו הקבוצה הזאת מצליחה. אין שום סיבה שאוהדים שנוסעים בקור לקרית שמונה יראו את המשחק בטלוויזיה". ברקת הבטיחה: "נסיק את המסקנות, מקרים כאלה לא ישנו בעתיד".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אלונה ברקת בעלים הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
ינסו לעשות סדר. ברקת/יוסי ציפקיס

במקביל, אלישע לוי מחפש להחתים גם קשר. הקשר ההונגרי כריסטיאן ואדוץ נמצא ברשימות, אך גם לגביו טרם התקבלה החלטה סופית. התקשורת ההונגרית דיווחה ביום שישי כי באר שבע נמצאת במשא ומתן עם השחקן, כמו כן נטען כי קבוצתו הדנית אודנסה לא תעמוד בדרכו של מי שרשם 40 הופעות במדי נבחרת הונגריה. הקשר ניקולאס פלצ'וק שלא שותף אתמול רוצה לעבור היום למ.ס אשדוד. הנהלות המועדונים ישוחחו שוב בניסיון לסגור את ההעברה. יתכן ופיראס עוואד ויוני אוזן יושאלו לקבוצה אחרת.

"באר שבע קבוצה ענקית, אני חושב שהתכוננו טוב למשחק הזה. המחצית הראשונה הייתה קצת מנומנמת כי נגררנו קצת למשחק של אשדוד. אני שמח שהתעוררנו בזמן וניצחנו ולקחנו את הנקודות ועכשיו אנחנו עם הפנים קדימה", המשיך בוזגלו, שנשאל גם לגבי השער המדהים שכבש והאם הוא עומד בקטגוריה של השער שכבש ברק יצחקי העונה. "השער של ברק יצחקי היה מדהים ואני חושב שכבשתי כבר שערים יפים בקריירה, אבל מבחינת מעמד וחשיבות המשחק זה באמת שער חשוב ויפה. לא צריך להתלהב יותר מדי. אנחנו עם הפנים למכבי ויש לנו מספיק זמן להתכונן. אם המשחק היה היום הייתי מוכן".

לגבי מחאת האוהדים שלא עודדו ב-20 הדקות הראשונות, אמר בוזגלו: "אנחנו השחקנים לא התרכזנו יותר מדי במה שקורה מסביב, כי בקלות אפשר להיגרר אחרי כל זה. אפשר להבין את האוהדים ואת המצב. אפשר גם להבין את הצד של המועדון, כי בסופו של דבר חולקו רק 1800 כרטיסים ואם אתם שואלים את דעתי זה מסוג המשחקים שיכלו להיות חגיגת כדורגל וניתן היה להעביר את זה לרמת גן כדי שכולם ייהנו. כדורגל זה משחק של קהל ובקלות יכולנו למלא את אצטדיון רמת גן, אבל זה מה שבחרו. אסור לנו להתעסק בזה, התפקיד שלנו זה להתעסק במה שקורה על הדשא".

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
מחפש עוד קשר. אלישע לוי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully