וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "נבוא לבלומפילד מאוד בטוחים במטרה לנצח"

מאמן ב"ש היה מרוצה מהניצחון על אשדוד וכבר חושב על מכבי ת"א. אוהדי הקבוצה יגישו תלונה במשטרה לגבי מכירת הכרטיסים

one

שבוע לפני משחק העונה האדיר מול מכבי תל אביב, השתוותה הערב (שבת) הפועל באר שבע למוליכת הטבלה, לפחות באופן זמני, כשגברה על מ.ס. אשדוד 0:2 באיצטדיון וסרמיל. הקבוצה של אלישע לוי נהנתה מאחד משערי העונה מרגלי מאור בוזגלו, ושער נוסף של פלט הבטיח כי האדומים מהדרום יגיעו לאיצטדיון בלומפילד במומנטום נהדר.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
כבר חושבים על משחק העונה. לוי/אדריאן הרבשטיין

"בכדורגל צריך סבלנות", אמר בסיום מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי. "בחצי הראשון שיחקנו קצת לאט, אבל במחצית השנייה כבר הגברנו את הקצב, הבקענו שני שערים יפים והכרענו את המשחק". כשנשאל האם הבטיחה קבוצתו את המקום השני אמר לוי: "לא מבטיחים שום דבר עד שלא מסיימים את הליגה. אנחנו עוברים ממשחק למשחק. צריך עוד הרבה ערבים כמו שנתנו הערב, צריך פשוט להנות". על משחק העונה מול מכבי תל אביב אמר המאמן: "אנחנו מגיעים בעמדה טובה וזה יהיה מבחן מאוד גדול בשבילנו. אני בטוח שנגיע עם הקהל שלנו, ניתן משחק הקרבה ושנבוא לעבוד. אנחנו באים לנצח בכל משחק, אנחנו מאוד בטוחים בעצמנו למרות שזה לא יהיה קל".

אגב, מחאת האוהדים שהגיעה הערב על רקע התנהלות מכירת הכרטיסים תוביל להגשת תלונה במשטרה. בבאר שבע החליטו להגיש תלונה במשטרה במטרה שזאת תחקור את האופן שבו נמכרו הכרטיסים. אלונה ברקת, אסי רחמים, הדוברת ציפורה חלפון ונציג משרד הכרטיסים לונה טורס יגיעו להעיד. הטענה המרכזית, כזכור, נוגעת לחשדות כאילו רוב הכרטיסים עברו לספונסרים ומקורבים, מה שגרם למאות אוהדים להישאר מחוץ לקופות ללא כרטיס. "העלמת הכרטיסים לא קשורה אלינו. אין לנו נגיעה בעניין הכרטיסים. יכול להיות שמישהו עשה משהו לא תקין", אמרו במועדון.

מנגד, באשדוד היו מאוכזבים מאוד מיכולת חלשה של הקבוצה, ששוב לא הצליחה למצוא את הרשת, זה משחק שלישי ברציפות. מאמן אשדוד ניר קלינגר נשאל האם הגביע השפיע על השחקנים ואמר: "זה לא היה צריך להשפיע. יש שחקנים שגם אחרי 120 דקות רצו במגרש, אבל לא שיחקנו נכון. השער הראשון שספגנו הוציא לנו את האוויר. הייתי מודאג במחצית מכך שלא הבקענו כי ידעתי שנהיה עייפים במחצית השנייה, אבל לצערי לא עשינו את זה וזה היה בעוכרינו. נצטרך להתחזק, במיוחד אחרי הפציעה של סולארי, אבל הקבוצה היא קבוצה טובה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
הקבוצה טובה, למרות ההפסד. קלינגר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully