וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת באינדיאנה על החתמת ביינום: "זה הימור גדול"

פול ג'ורג' התייחס להחתמתו של הסנטר הבעייתי במועדון: "יש הרבה 'אם' לגביו". מהימני: "הדאגה היחידה שלי היא הקבוצה"

פרנק ווגל מאמן אינדיאנה פייסרס עם פול ג'ורג'. AP
מה אתה חושב, פרנק? ג'ורג' עם ווגל/AP

אחד המהלכים המפתיעים של העונה התרחש ללא ספק הלילה (שבת), כשאנדרו ביינום חתם באינדיאנה. כלי התקשורת מיהרו לנתח את הגעתו לפייסרס, ותהו האם העבר הבעייתי שלו בחדרי ההלבשה בהם עבר לא יפגע במרקם הקבוצתי המצויין של פרנק ווגל. הג'נרל מנג'ר של אינדיאנה, הלא הוא לארי בירד האגדי מיהר לציין כי "הוא ביג מן מוכשר עם נסיון ברמות הכי גבוהות", וגם המאמן עצמו ציין כי הוא מרוצה מההחתמה. אלא שבהמשך הערב עלו גם קולות אחרים מהקבוצה, של השחקנים שצריכים לשתף פעולה עם הסנטר החדש.

"אי אפשר לוותר על כישרון ענק כזה, ואני מצפה ממנו לעזור לנו, אם הוא יגיע בגישה הנכונה לעזור למועדון שלנו", אמר כוכב הפייסרס, פול ג'ורג'. "הוא יצטרך להוכיח לעצמו הרבה, אם הוא רוצה לשחק או לא. אם הוא יגיע מוכן, מוכן לעשות את העבודה, מוכן להיכנס למערכת שלנו, אין לנו בעיה איתו". אלא שאז הוסיף ג'ורג': "אבל איתו, יש הרבה 'אם', כי הוא היה בכל כך הרבה מועדונים בשלב מוקדם של הקריירה שלו. אם הוא רוצה להישאר מחוייב... זה הימור גדול מצידנו".

סנטר קליבלנד קאבלירס אנדרו ביינום (שמאל). Mark Duncan, AP
יגיע מחוייב, או שוב יעשה בושות? ביינום/AP, Mark Duncan

ולא רק ג'ורג' נשמע ממורמר מהחתמתו של ביינום. גם יאן מהימני, שצפוי לראות פחות פרקט בעקבות ההחתמה נשמע מסויג לגבי השחקן. "הדאגה היחידה שלי היא הקבוצה", אמר מאהימני. "מה שיעשה אותנו טובים יותר, ויגרום לנו לנצח ולעשות עוד צעד לאליפות, אני בסדר עם זה".

שני חברים אחרים של מאהימני לקבוצה, דייויד ווסט וג'ורג' היל ניסו להתחמק מלומר את דעתם. "תשאלו את פרנק (ווגל)", אמר היל. "הוא אמר שהוא לא רוצה שנדבר על זה. תשאלו את פרנק". ווסט הוסיף לכתבים: "מה לארי אמר? אם יש לכם שאלות תדברו עם פרנק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן אינדיאנה פייסרס יאן מהימני. Bruce Bennett, GettyImages
דואג לקבוצה. מהימני/GettyImages, Bruce Bennett

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully