וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל חולון ישלמו את הקנס שהוטל על הקבוצה

1.2.2014 / 23:17

החליטו לשאת בעלות העונש מהמהומות במשחק בהדר יוסף: "ההרתמה נטו לטובת ההנהלה". ההנהלה: "נרגשים מהיוזמה"

אוהדי הפועל חולון. מגד גוזני
"כל מי שנכח באולם ראה ויודע את האמת". אוהדי הפועל חולון/מגד גוזני

הפועל חולון נקנסה שלשום (חמישי) ב-20 אלף שקלים בפועל ובסכום דומה על תנאי בשל אירועי המשחק בהדר יוסף מול הפועל תל אביב בתחילת ינואר. בקבוצה שקלו במהלך סוף השבוע האם לערער על העונש, אך לבסוף הוחלט לקבלו. "כל מי שנכח באולם ראה ויודע את האמת ,אנו יכולים רק להצר שלא כך חשבו גם בבית הדין אך אנו מכבדים את ההחלטה", נכתב בהודעה לעיתונות מטעם הקבוצה.

שחקני הפועל חולון חוגגים. ברני ארדוב
מקבלים גב מהאוהדים/ברני ארדוב

בתוך כך הודיעו אוהדי הקבוצה בצעד לא שרתי כי בכוונתם להתארגן ולאסוף את סכום הקנס ולשאת ולשלם אותו בעצמם. האוהדים יאספו תרומות במהלך משחק הבית הקרוב מול מכבי חיפה כשכל אוהד יתבקש לתרום סכום בין עשרה לעשרים שקלים. "ברצוננו לעזור להנהלה שנאלצת להתמודד עם הקנס הלא מוצדק", נמסר מטעם אוהדי חולון, "ההתרמה היא נטו לטובת ההנהלה שבאה לקראתנו כל כך הרבה ואם אנחנו יכולים להחזיר לה פעם אחת, אז למה לא".

מהנהלת הקבוצה נמסר: "אנו מודים, מברכים ונרגשים מהיוזמה של קהל אוהדינו. שוב הוכח ולא בפעם הראשונה שהקהל הזה הוא הטוב והמיוחד מבין כל קהל אוהדי הספורט. יוזמות מהסוג הזה נותנות לנו כוח להמשיך ולעשות את הטוב ביותר למען אותו קהל מסור. אנו בטוחים שביחד נצעד לימים יפים ובעלי הישגים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully