וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: גיא לוזון בורח לליגה, שער בכורה לרפאלוב

סטנדרד ליאז' הביסה את סרקל ברוז' 0:4, הקשר נכנס כמחליף וכבש (88) ב-1:2 של קלאב ברוז' על מונס, שער גם לקולאוטי

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. AP
צעד גדול נוסף אל עבר התואר הגדול מכולם. לוזון/AP

גיא לוזון עשה הערב (שבת) צעד גדול נוסף אל עבר תואר האליפות בבלגיה, כשסטנדרד ליאז' שלו הביסה את סרקל ברוז' 0:4. בשל הפסד אנדרלכט אמש, פתחו מוליכת הטבלה פער ענק של 10 נקודות על סגניתה. צמד הכוכבים של לוזון, מישי בטשואי (9, 66) ומאימו אזקיאל (55) שוב כבשו, פול-ז'וזה אמפוקו הוסיף מהנקודה הלבנה (87) בעוד טל בן חיים בילה את 90 הדקות על הספסל.

נציג ישראלי נוסף שיזכור את הערב הזה לטובה הוא ליאור רפאלוב, הקשר הישראל של קלאב ברוז' שכבש שער ניצחון ב-1:2 הדרמטי על מונס. המשחק הזה היה מאופס עד הדקה ה-82 שבה איידור גודיונסון, החלוץ האיסלנדי שנכנס כמחליף קבע 0:1. תומאס צ'טדלה השווה בדקה ה-86 אבל שתי דקות לסיום התכבד ליאור רפאלוב בשער בכורה חשוב מאין כמוהו וקבע 1:2 דרמטי אחרי שנכנס כמחליף 11 דקות לסיום. שלומי ארבייטמן ויובל שפונגין פתחו בהרכב האורחים ושיחקו 90 דקות.

ליאור רפאלוב שחקן פ.צ. ברוז' מול טל בן חיים שחקן סטנדרד ליאז'. GettyImages
שער ניצחון מתוק. רפאלוב/GettyImages

* רוברטו קולאוטי שבר הערב בצורת בת ארבעה משחקים, כשכבש את שער הניצחון של אנורתוזיס שגברה על אתניקוס אקנה 1:2. משה אוחיון הגביה כדור חופשי שהפך לשער עצמי בדקה ה-36, הרגע הגדול של החלוץ הישראלי הוותיק הגיע בדקה ה-69. עבור קולאוטי היה זה שער ליגה 11 העונה ב-17 משחקים. עמית בן שושן נכנס כמחליף בדקה ה-79, קולאוטי ואוחיון השלימו 90 דקות כל אחד. בזכות הניצחון צימקה אנורתוזיס את הפער מהמקום השלישי לשתי נקודות בלבד.

* אחרי שהשלים 90 דקות בליגה, רשם ציון צמח הופעת בכורה במסגרת הליגה, כשפתח בהרכב, שיחק 57 דקות וסייע לפראלימני להביס את אריס לימסול 1:4 ולחגוג ניצחון ליגה שני בלבד העונה.

* אבי ריקן שיחק 90 דקות וקיבל כרטיס צהוב בניצחון פ.צ. ציריך 0:1 על סיון.

* גיא אסולין פתח בהרכב הרקולס, שיחק 90 דקות אך לא הצליח להושיע את קבוצתו, שהובסה 4:0 לריאל מדריד ב'.

* יוסי בניון הפצוע שוב לא היה בסגל קווינס פארק ריינג'רס, שסיימה ב-3:3 עם ברנלי בקרב צמרת מסקרן שהותיר אותה במקום השני בטבלה.

* רמי גרשון רשם קאמבק אחרי יותר מארבעה חודשי פציעה ונכנס כמחליף בדקה ה-24 ב-1:1 הביתי של בוורן מול קורטרייק. חנן ממן לא נכלל בסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער ליגה מספר 11 העונה. קולאוטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully