וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לדין בעקבות התפרעות האוהדים באשדוד

הצהובים ייענשו. סוזה ישיב להרכב את חואן פאבלו, טיבי, זהבי ויצחקי מול סכנין. שפעת פקדה את היריבה (א', 20:50, ע' 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 25. מכבי תל אביב מובילה 3:15 בניצחונות, שבעה משחקים נגמרו בתיקו.

* כשסכנין מארחת: 2:6 למכבי תל אביב בניצחונות, ארבעה משחקים נוספים הסתיימו בתיקו.

* הצהובים עם שמונה ניצחונות רצופים על סכנין ועם הפרש שערים 5:28.

* סכנין עם שלושה הפסדי בית רצופים מול מכבי תל אביב, כשבכל אחד מהם היא ספגה שלושה שערים.

* בששת משחקי הבית האחרונים של סכנין מול מכבי תל אביב היא הפסידה חמש פעמים (בכל אחד מהם ספגה שלוש פעמים) ופעם אחת סיימה בתיקו (0:0, ב-2009/10).

*ניצחון הבית האחרון של סכנין על מכבי היה ב-2.12.2007, בתוצאה 2:3. שני אנשים שמאוד ישמחו לשחזור של המשחק הזה נטלו בו חלק: מאור בוזגלו (שגם כבש לסכנין) ואלישע לוי (שאימן את סכנין).

* בארבעת משחקי הרדיוס האחרונים שלה, בני סכנין סיימה בתיקו: שלוש פעמים 0:0 (עד העונה) ופעם אחת 1:1 (העונה, מול קרית שמונה).

הנתונים באדיבות אתר דריבליסט

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
האחרון שניצח את מכבי תל אביב בדוחא. אלישע לוי/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

בני סכנין:

בקבוצה עסקו בעיקר במחלות במקום בהכנות, לאחר ששחקנים רבים מההרכב של מרקו בלבול חולים בשפעת ובספק למשחק. מי שנמצאים בספק הגדול ביותר הם השוער מחמוד קנדיל שאף נלקח לבית החולים השבוע ודדי בן דיין. גם עלא אבו סלאח בספק, ומור שושן, שהיה טוב מאוד במשחק הגביע, צפוי לפתוח בהרכב. בנוסף, בלבול מתלבט האם לעלות עם חאמד גנאים או מארק פרננדס הספרדי שהיה מצוין מול מ.ס כפר קאסם. ?מכבי אוהבת להכריע את המשחק בדקות הראשונות. תהיו מרוכזים מהפתיחה", אמר המאמן לשחקניו.

מכבי תל אביב:

מכבי תל אביב תתייצב למשחק החוץ נגד בני סכנין כשהיא כבר יודעת מה עשתה הדולקת בעקבותיה הפועל באר שבע שתארח את מ.ס.אשדוד. לפני המשחק התבשרו במכבי תל אביב כי הקבוצה תעמוד לדין בעקבות התפרעות אוהדיה בסיום המשחק מול מ.ס אשדוד, בסעיף של "התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות". לשמחתם של אנשי מוליכת הטבלה שתנסה להגדיל את הפער בצמרת, יערך המשחק באיצטדיון בנתניה בשל הרדיוס שהוטל על סכנין. המאמן פאולו סוזה שפתח עם הרכב משני בהפסד הכואב למ.ס. אשדוד בגביע המדינה באמצע השבוע צפוי לשוב הפעם להרכב החזק העומד לרשותו כאשר השוער חואן פאבלו, הבלם איתן טיבי וגם הקשר ערן זהבי צפויים לפתוח. סוזה יחסר את יואב זיו המורחק וכן את עומרי בן הרוש הפצוע, ועדין לא ברור מי יתופקד באגף שמאל בהגנה, כאשר אחת האופציות היא מערך שיכלול שלושה שחקני הגנה בלבד - קרלוס גרסיה, שרן ייני וטיבי.

ראדה פריצה שלא התלבש כלל במשחק הגביע ישוב לסגל ואולי אפילו להרכב, כאשר גם דור מיכה וברק יצחקי נמצאים בתמונת ה-11. חלוץ הרכש החדש ברק בדש, שעבר אמש בדיקת רפואיות וסיכם את תנאיו בקבוצה לעונה וחצי, יגיע ביום ראשון בבוקר למשרדי המועדון ויחתום רשמית על חוזהו. בדש נכח הערב במשחקה של קבוצתו הנוכחית עירוני קרית שמונה במושבה נגד מכבי פתח תקוה וניצל את ההזדמנות להיפרד מחבריו, שאיחלו לו הצלחה בדרכו החדשה במדים הצהובים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ערן זהבי מכבי תל אביב חוגג שער. קובי אליהו
את המשחק הזה הוא לא יתחיל על הספסל. ערן זהבי/קובי אליהו

יעמדו למבחן

בני סכנין: מוחמד כליבאת

החלוץ המוביל של סכנין עד כה נמצא בעונה מצוינת, אך כדי להוכיח למכבי חיפה שמחזיקה בכרטיסו וליתר הקבוצות הגדולות שמקומו שם בעונה הבאה, כליבאת יצטרך להטביע חותם גם במשחק גדול. חדות שלו עשויה להביא איתה הפתעה לא קטנה.

מכבי תל אביב: ראדה פריצה

בין אם יפתח בהרכב ובין אם ישתלב כמחליף, ינסה פריצה להראות כי להוצאתו מהסגל בגביע אין שום השפעה על יכולתו ובעיקר על מצב רוחו. פריצה וגם מונס דאבור יהיו אלו שייפגעו מהגעתו של ברק בדש שמשחק בתפקיד דומה ומעניין יהיה לראות את יכולתו של החלוץ השבדי שסגר השבוע שנה שלמה במכבי תל אביב.

שחקן בני סכנין מוחמד כליבאת. יוסי ציפקיס
מסוגל לתת תפוקה גם במשחק גדול? כליבאת/יוסי ציפקיס

הרכבים משוערים

בני סכנין: מחמוד קנדיל (אחמד שבל), עלי עוסמאן, מור שושן, אברהם פאס, דדי בן דיין (באסם גנאים), חאלד חלאיילה, חורחה אלונסו, מארק פרננדס (חאמד גנאים), פיראס מוגרבי,מוחמד גדיר (חאמד גנאים), מוחמד כליבאת.

מכבי תל אביב: חואן פאבלו, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, ניקולה מיטרוביץ' (עומרי אלטמן), גל אלברמן, מהראן ראדי, ערן זהבי, דור מיכה, ברק יצחקי, מונס דאבור (ראדה פריצה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully