וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "בכל אימון אני לומד ממקהייל משהו חדש"

לקראת קליבלנד האקסית, הפורוורד סיפר: "מרגיש שהקבוצות במערב משחקות בקצב אחר מהמזרח. אנחנו מוכוונים התקפה"

עומרי כספי שחקן יוסטון רוקטס. AP
מפגש מרגש מבחינתו. עומרי כספי/AP

רגע לפני שהוא פוגש את קליבלנד האקסית, עומרי כספי יכול להרגיש מרוצה מאוד מהעונה שהוא עובר ביוסטון. עם 44 אחוז מהשדה, נתון שדומה מאוד לעונת הרוקי שלו בסקרמנטו, והעובדה שהוא קולע הרבה יותר משתי העונות האחרונות (שמונה נקודות בממוצע למשחק), נראה שהפורוורד הישראלי מצא בית, והיום (שבת) נערך איתו בארצות הברית ראיון שבו הוא מתייחס להתאקלמות המהירה.

"אני אוהב להיות כאן", סיפר כספי. "אני אוהב את העיר, את החברים שלי. המאמן שלי מקהייל הוא פנומנלי. הוא מסוג המאמנים שאתה לומד משהו חדש בכל אימון. הוא מאמן של שחקנים ואנחנו מעריכים אותו מאוד".

על ההבדלים בין השהות שלו ביוסטון לבין קליבלנד, הוא אומר: "אני מרגיש כאילו שהקבוצות במערב משחקות בקצב אחר מאשר הקבוצות במזרח. אנחנו רצים הרבה יותר. אנחנו דוחפים יותר את הכדור, אנחנו משיגים יותר נקודות. אלה דברים שלא היו בקליבלנד. אנחנו קבוצה שמוכוונת התקפה".

על העובדה שהוא לא קיבל את הצ'אנס בעונה שעברה בקליבלנד, אמר הפורוורד: "זה היה קשה מאוד, אבל למדתי הרבה מאוד על עצמי, על הסביבה שלי מבחינת החברים והמשפחה שהקיפו אותי. זו הייתה התנסות חדשה ולמדתי ממנה".

שחקן קליבלנד קאבלירס קיירי אירווינג מול שחקן דאלאס מאבריקס שיין לארקין. Tony Dejak, AP
יפנה מקום למקל. לארקין, משמאל/AP, Tony Dejak

ומה קורה בדאלאס? גל מקל אמנם פצוע, אבל הבשורות מגיעות מכיוונם של שיין לארקין וריקי לדו שנודדים לליגת הפיתוח. לארקין שקלע 3.7 נקודות בממוצע למשחק וחילק 1.8 אסיסטים ב-31 משחקים אמורה לסייע למקל עם שובו. מאז חזרתו של דווין האריס, החלו לא מעט פרשנים בדאלאס להטיל ספק בשילוב בינו (1.91) לבין לארקין (1.80), כשכל אחד מהם יכול לשחק בעמדות 1 ו-2, אבל המצב יוצר בעיות מאצ' אפ קשות.

ההחלטה להעביר את לארקין לליגת הפיתוח נובעת מהירידה המשמעותית בדקות המשחק שלו. כשמקל ישוב לפעילות, בהנחה שלארקין לא ישוב עד אז, הוא יהיה הרכז השלישי ברוטציה, אך הרכב איתו ועם האריס נותן יותר פתרונות הגנתיים למאבריקס.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully