וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטינו פרס: "יהיה לריאל את האצטדיון הטוב בעולם"

הנשיא ממשיך לקדם את ה"סנטיאגו ברנבאו החדש" ומתכנן השקעה של 400 מיליון יורו: "פרויקט שיבטיח הכנסה רבה". צפו

כך זה אמור להיראות: סנטיאגו ברנבאו החדש

פלורנטינו פרס מדבר מהרגע שחזר לכס הנשיאות בריאל מדריד על שני דברים: ה"דסימה" (התואר האירופי העשירי) ושיפוץ האצטדיון הביתי. לפחות בנושא השני, נראה שהוא מתקדם. נשיא ריאל מדריד הציג היום (שישי) את התכניות לעיצוב המחודש של אצטדיון סנטיאגו ברנבאו שיוכל לאכלס כ-90 אלף צופים, והבטיח: "נהפוך אותו לאצטדיון הטוב בעולם".

פרס חשף כי עלות העבודה בשיפוץ האצטדיון מוערכת בכ-400 מיליון יורו והודה כי מאז חזרתו לתפקיד השקיע כ-208 מיליון יורו בשינויים כאלה ואחרים שנעשו כדי להכין את האצטדיון לקראת הקדמה. "נקים מגרש מקורה עם גג נייד והמבנה יתאים עצמו להתפתחות של המשחק. האצטדיון החדש יעלה את ההכנסות השנתיות בכ-30 אחוזים".

הנשיא הוסיף: "המחויבות שלנו היא להמשיך לקדם את המורשת של המועדון וגם לחזק אותו מבחינה כלכלית. הפרויקט הזה יחזק את המותג שלנו, וכל העיר והאוהדים צריכים להיות גאים. אנחנו עומדים בפתחו של אתגר חדש - אצטדיון אייקוני, חדיש, שיבטיח לנו הכנסה גדולה יותר. האצטדיון הזה יתאים להיסטוריה של מדריד ולמציאות שלה".

איקר קסיאס אמנם לא משחק בליגה, אך כמדרידיסטה אמיתי צייץ בטוויטר: "מה אתם חושבים על האצטדיון החדש? אותי הוא הדהים. האלה, מדריד!".

פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד. רויטרס
תכניות גדולות. פלורנטינו פרס/רויטרס

* מחאת שחקני ראסינג סנטאנדר, ששבתו אמש (חמישי) במשחק רבע גמר גביע המלך מול ריאל סוסיאדד מפני שלא קיבלו משכורות כבר כמה חודשים, התקבלה באהדה על ידי הקבוצה היריבה ואוהדי הכדורגל, אך למועדון עלתה כמובן ביוקר. התאחדות הכדורגל הספרדית הודיעה היום כי ראסינג סנטאנדר מורחקת לשנה אחת מהמפעל בעקבות "אי הופעה למשחק" וכן קנסה אותה ב-3,006 יורו. השחקנים, אגב, לא יקבלו עונש.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully