וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריי: "אינדיאנה טועה אם היא חושבת שנרים מולה ידיים"

פיניקס שוב פיצחה את ההגנה הטובה ב-NBA ועל פי המספרים, היא נראית כמו הסוס השחור שלה. גוראן דראגיץ': "עייפנו אותם"

פול ג'ורג' שחקן אינדיאנה פייסרס. AP
הסוס השחור של אינדיאנה. ג'ורג' לא מוצא את עצמו הלילה/AP

מעטות הקבוצות שמצליחות לנצח את אינדיאנה העונה. ספורות הן אלה שמצליחות לפצח את ההגנה הנהדרת של הפייסרס. פיניקס, דווקא היא, הצליחה לעשות את שני הדברים הללו לאחרונה. פעמיים. הסאנס רשמו הלילה (שישי) ניצחון חוץ ענק על הקבוצה בעלת המאזן הטוב בליגה, עם 94:102 באינדיאנפוליס. פיניקס ממשיכה להיות הסוס השחור של פרנק ווגל וחבורתו העונה.

עד כמה? הנה זה במספרים: בשלוש מתוך ארבע המחציות ששוחקו בין שתי הקבוצות הללו העונה, הסאנס קלעו 62 נקודות ומעלה. היא מובילה את הפייסרס 0:2 במשחקים בין הקבוצות, בעוד שמול יתר קבוצות ה-NBA לאינדיאנה יש מאזן 8:35. הסאנס קלעו בשני המפגשים הללו 113 נקודות, לעומת 89 שאינדי סופגת מול יתר הקבוצות. היא צולפת ב-58% (!) מהשלוש, לעומת 32% בלבד שיתר הקבוצות מגרדות מול החומה הבצורה של אינדיאנה.

הלילה ב-NBA: פיניקס ניצחה באינדיאנה, עוד ניצחון לניקס

המחליפים באולסטאר: היברט בפנים, דראגיץ' וסטיבנסון בחוץ

גוראן דראגיץ' שחקן פיניקס סאנס. AP
התשובה לכל המפקפקים. דראגיץ'/AP

הסאנס נעזרו הלילה בעוד משחק נהדר של גוראן דראגיץ', שזכה להתעלמות מצד מאמני ה-NBA ולא נבחר לאולסטאר, ומיד השיב בתצוגה אישית מצוינת, עם 28 נקודות ו-7 אסיסטים. רוי היברט הוביל את הפייסרס עם 26 נקודות, אך פול ג'ורג' נעצר על 12 בלבד באחוזים איומים (5 מ-23 מהשדה) ולאינדי יש כבר שלושה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים.

"אם באינדיאנה מצפים שנבוא ונרים ידייים, אז זה ממש לא הולך לקרות. הם כבר לא האנדרדוג העונה, וקבוצות באות ומנסות לנצח אותם בכל הכוח", הסביר צ'אנינג פריי.

"אנחנו בשיא היכולת ברגע שאנחנו פותחים טוב משחקים", אמר דראגיץ'. "שיחקנו מהר וגרמנו להם להתעייף קצת".

באינדיאנה, לאנס סטיבנסון המאוכזב, שאף הוא לא נבחר למשחק האולסטאר, רשם משחק סולידי נוסף והשיג טריפל דאבל של 14 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. אגב, היה זה הטריפל דאבל הרביעי של סטיבנסון העונה, הישג שאף שחקן שלבש את מדי הפייסרס לא הגיע אליו מאז דטלף שרמפף הגרמני, בעונת 1992-1993.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן אינדיאנה פייסרס, לאנס סטיבנסון. AP
עוד טריפל דאבל לאוסף. סטיבנסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully