וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "ראינו נגדנו מה ברק בדש מסוגל לעשות"

31.1.2014 / 11:03

שביעות רצון במכבי תל אביב מהגעתו של החלוץ: "הוא יוסיף המון, יביא בגרות וניסיון". הצהובים ינסו להחתים מגן זר

one

צפו בצמד של בדש נגד מכבי תל אביב לפני כשבועיים

החלוץ ברק בדש, שנרכש אמש (חמישי) על ידי מכבי תל אביב מעירוני קרית שמונה, הגיע היום למשרדי המועדון ועבר בדיקות רפואיות בהצלחה. החלוץ סגר את כל תנאיו ויחתום רשמית ביום ראשון הקרוב. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בימים האחרונים התנהלו מגעים מתקדמים בין המועדונים. אתמול העסקה כאמור נסגרה סופית אחרי שיחת טלפון בין הבעלים של קרית שמונה איזי שרצקי, למנהל הספורטיבי של האלופה, ג'ורדי קרויף. בדש היה אמור לסיים את חוזהו בקבוצה מהצפון בקיץ הקרוב וזו תקבל עבורו כחצי מיליון שקלים.

כל פרטי חוזהו של החלוץ במכבי תל אביב כבר סוכמו עקרונית ונותרו עוד פרטים קטנים שייסגרו בפגישה שתתקיים במשרדי המועדון. בדש יזכה לשדרוג משמעותי בשכרו ויצטרף באופן פעיל לאימוני הצהובים לאחר המשחק של קבוצתו החדשה נגד בני סכנין ביום ראשון.

ברשימות של ג'ורדי קרויף, היו בתקופה האחרונה מספר שמות של חלוצים ישראלים דוגמת תומר חמד ועדן בן בסט, אולם לצד הניסיונות להנחית בישראל את אחד השגרירים, החלו מגעי לצירופו של בדש לקבוצה. לאחר משחק החוץ של מכבי תל אביב בקרית שמונה (1:3 לקבוצה הביתית), בו החלוץ בן ה-31 כבש צמד, הוחלט בקרית שלום להעביר הילוך בניסיון לצרף אותו.

ברק בדש שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
מכחול לצהוב. בדש/אדריאן הרבשטיין

"אין ספק שברק בדש יוסיף המון למכבי תל אביב", אמר שחקן בקבוצה עם היוודע דבר צירופו של החלוץ, "מדובר בשחקן טוב, אחד שלא מפסיק לעבוד. הוא יביא איתו בנוסף ליכולות גם את הבגרות והניסיון שצבר. ראינו במשחק נגדנו לפני שבועיים מה בדש מסוגל לעשות, הוא יהיה תוספת כוח להתקפה שלנו לקראת המשך המאבקים בליגה ובאירופה".

למכבי תל אביב נותרו עוד שלושה ימים, עד ה-3 בפברואר, כדי להעביר לאופ"א את רשימת השחקנים הסופית לצמד המפגשים נגד באזל במסגרת שלב הנוקאאוט של הליגה האירופית, שיתקיימו ב-20 וב-27 בפברואר. המטרה כעת היא לצרף זר חמישי, ככל הנראה בעמדת המגן השמאלי, ולהספיק לרשום גם אותו למפגש נגד השוויצרים.

בתוך כך תערוך היום הקבוצה אימון נוסף לקראת משחק החוץ נגד בני סכנין שיתקיים ביום ראשון בנתניה – זכר לעונש הרדיוס שספגה המארחת. המאמן פאולו סוזה יחסר את יואב זיו המורחק ואת עומרי בן הרוש שסובל מפציעה בקרסולו. ראדה פריצה שלא נכלל בסגל במשחק הגביע באשדוד, ישוב לסגל, ובמקביל צפויים ערן זהבי ואיתן טיבי לחזור להרכב. גם ברק יצחקי, דור מיכה ומונס דאבור, שלא פתחו באשדוד, נמצאים בתמונת ה-11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully