וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליפים לאולסטאר: שני נציגים גם לפורטלנד ויוסטון

הווארד, הארדן, אולדרידג' ולילארד קיבלו מקום בספסל של המערב. גם נוביצקי, פול ופארקר בפנים. לאנס סטיבנסון מחוץ לספסל במזרח

פורוורד פורטלנד טרייל בלייזרס למרקוס אולדרידג'. Don Ryan, AP
כשמגיע, אז מגיע. אולדרידג'/AP, Don Ryan

פחות משבועייים נותרו עד סוף שבוע האולסטאר החגיגי, ואחרי שהוכרזו החמישיות למשחק, הלילה (שישי) פורסמו גם רשימות המחליפים, שבניגוד לחמישיות הנקבעות על פי ההצבעות של הקהל הרחב, נבחרות על ידי מאמני הליגה. אחרי שאף אחד משחקניה לא נבחר לחמישיה הראשונה, פורטלנד, שרושמת עד כה עונה נפלאה, קיבלה נציגות של שני שחקנים: למרכוס אולדרידג' ודמיאן לילארד, שירשום הופעה ראשונה.

גם יוסטון קיבלה שני נציגות מכובדת, בדמותם של דוויט הווארד וג'יימס הארדן. עבור הווארד תהיה זו הופעה שמינית רצופה במשחק האולסטאר. עוד במערב יופיעו דירק נוביצקי (בהופעתו ה-12), כריס פול וטוני פארקר. אגב, חברו של טוני פארקר בספרס, טים דאנקן, נעדר מהרשימה ולא ירשום את הופעתו ה-15 במעמד.

את רשימת המחליפים של המזרח מוביל כריס בוש (הופעה תשיעית), שרושם הופעה תשיעית רצופה. יחד איתו יופיעו גם ג'ו ג'ונסון וגם ג'ואקים נואה. דמאר דרוזן, ג'ון וול ופול מילסאפ משלימים את הסגל וירשמו הופעת בכורה. אינדיאנה, הקבוצה בעלת המאזן הטוב בליגה, תסתפק בשני שחקנים בלבד באולסטאר, לאחר שגם רוי היברט נבחר לרשימת המחליפים ויחבור לפול ג'ורג' שמופיע בחמישייה. בפייסרס התאכזבו לגלות שלאנס סטיבנסון, שנמצא בעיצומה של עונת שיא ומוליך את ה-NBA בטריפל דאבלים, נותר מחוץ לרשימה. גם הוידאו ששחרר סטיבנסון, בניסיון לקדם את מועמדותו למשחק, לא סייע לו.

שחקני אינדיאנה פייסרס, פול ג'ורג', רוי היברט. Darron Cummings, AP
שני הנציגים שאינדיאנה שולחת. היברט וג'ורג'/AP, Darron Cummings

הסגלים המלאים

מערב

חמישייה: סטפן קרי (גולדן סטייט), קובי בריאנט (לוס אנג'לס לייקרס), קווין דוראנט (אוקלהומה סיטי), בלייק גריפין (לוס אנג'לס קליפרס), קווין לאב (מינסוטה)

ספסל: דוויט הווארד (יוסטון), ג'יימס הארדן (יוסטון), למרכוס אולדרידג' (פורטלנד), דירק נוביצקי (דאלאס), כריס פול (לוס אנג'לס קליפרס), טוני פארקר (סן אנטוניו), דמיאן לילארד (פורטלנד).

מאמן: סקוט ברוקס (אוקלהומה סיטי)

מזרח

חמישייה: דווין וויד (מיאמי), לברון ג'יימס (מיאמי), פול ג'ורג' (אינדיאנה), כרמלו אנתוני (ניו יורק), קיירי אירווינג (קליבלנד).

ספסל: רוי היברט (אינדיאנה), ג'ואקים נואה (שיקאגו), כריס בוש (מיאמי), ג'ון וול (וושינגטון), פול מילסאפ (אטלנטה), ג'ו ג'ונסון (ברוקלין), דמאר דרוזן (טורונטו).

מאמן: פרנק ווגל (אינדיאנה)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
לאנס סטיבנסון שחקן אינדיאנה פייסרס. AP
אפילו סרטון מיוחד לא עזר לו. סטיבנסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully