וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון נקנסה ב-20 אלף שקלים, הפועל תל אביב זוכתה

30.1.2014 / 21:02

פרשת המהומה בסיום המשחק בהדר יוסף לפני שלושה שבועות נידונה בבית הדין של איגוד הכדורסל. לימונד עדיין בספק לחצי הגמר

אוהדי הפועל חולון. ברני ארדוב
אוהדי הפועל חולון/ברני ארדוב

בית הדין של איגוד הכדורסל דן הערב (חמישי) בעניין המהומה שפרצה בסיום משחק הליגה לפני שלושה שבועות בין הפועל חולון להפועל תל אביב. בסופו של הדיון הוחלט לזכות את האדומים מחמת הספק. לעומתם חולון הורשעה, אך העונש שביקש היועץ המשפטי להטיל עליה, שכלל בין היתר שני משחקי רדיוס, לא הוטל, אלא קנס כספי על סך 20 אלף שקלים בפועל ועוד 20 אלף שקלים על תנאי, על פגיעת השוטר במהלך המהומות.

כזכור, בסיום משחק הניצחון של חולון על הפועל תל אביב בהדר יוסף 70:75 פרצו מספר מצומצם של אוהדים אורחים לפרקט על מנת לחגוג עם השחקנים את הניצחון. מספר אוהדי הפועל תל אביב שהיו ביציע החלו להקניט את חולון, מה שהוביל להשלכת חפצים מצד שני המחנות. המהומה עברה אל מחוץ לאולם, שם חפץ, שנחשד בתחילה כאבן, הושלך מצד אוהדי חולון ופגע בעינו של שוטר שנפצע. שני אוהדי הקבוצה האורחת נעצרו, ואחד מהם הורחק עד לסיום העונה מהמגרשים.

בעניין אחר, הפועל תל אביב ממשיכה את הכנותיה לקראת חצי גמר גביע המדינה ביום שני הקרוב מול הפועל אילת ביד אליהו. הקבוצה של ארז אדלשטיין החלה להתאמן ביום רביעי באולם בו ייערך חצי הגמר, כשעד עתה לא ידוע האם רביב לימונד ישתתף במשחק. הגארד הנהדר, שנפצע במשחק מול חולון בכתף, ערך אימון קליעות אתמול בבוקר, אך מאמן הקבוצה כבר הודיע שאם בעצם שיתופו במשחק הוא יסכן אותו, אינו מעוניין בכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully