וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו נבחר לשחקן חודש ינואר, גרינברג למאמן

המנהלת בחרה בפורוורד ירושלים למצטיין עם 19.5 נק', 7.5 ריב', ו-3.2 אס'. מאמנו על הבחירה: "ההכרזה משקפת את העבודה שלנו"

ליאור אליהו, הפועל ירושלים, חוגג ניצחון על מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
יופי של מספרים. אליהו/יוסי ציפקיס

פורוורד הפועל ירושלים ליאור אליהו נבחר לשחקן חודש ינואר של ליגת העל. אליהו רשם בחודש ינואר ממוצע של 19.5 נקודות למשחק ב-60% מהשדה והוסיף 7.5 ריבאונדים, 3.2 אסיסטים ו-2.2 חטיפות למשחק, בדרך למדד משוקלל מרשים של 24.5 נקודות. "אליהו קיבל 71% מסך קולות הבוחרים, כאשר שאר הקולות התחלקו בין דונטה סמית', אלכס טיוס וחבריו של אליהו בהפועל ירושלים, יותם הלפרין וג'וש דאנקן", נכתב בהודעת המנהלת.


ליאור אליהו: "אני שמח מאוד על הבחירה, ורוצה להודות לצוות האימון ולחברים שלי על התקופה האחרונה. הקבוצה מנצחת ומשחקת כדורסל טוב, האוהדים הנפלאים תומכים ומגיעים לכל משחק, וזה מה שהכי חשוב לי בסופו של דבר. אני מקווה שנמשיך להציג יכולת כזו, ושאוכל לתרום כמה שיותר על מנת שנצליח גם בהמשך העונה".

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. יוסי ציפקיס
גרינברג/יוסי ציפקיס

מי שנבחר למאמן חודש ינואר הוא מאמנו של אליהו בירושלים, בראד גרינברג. ירושלים רשמה מאזן של 0:4 בליגה שכלל נצחונות בית על הרצליה וראשון לציון ונצחונות חוץ באילת ובחולון. גרינברג קיבל 67% מסך קולות הבוחרים, כאשר את 33 האחוזים הנותרים קיבל דיוויד בלאט אשר גם קבוצתו מכבי תל אביב לא הפסידה החודש.

בראד גרינברג: "ההכרה הזו משקפת, מעל הכול, את העבודה שלנו כצוות מוצלח. אני גאה לעבוד עם חבורת שחקנים לא אנוכיים שעובדים כל כך קשה. אני חייב לתת קרדיט גם לאורן עמיאל ושי סגלוביץ', שבלעדיהם לא היינו מצליחים להציג יכולת כזו בחודש האחרון. אני חושב שגם דיויד בלאט עשה עבודה טובה מאוד בחודש האחרון עם מכבי תל אביב, ואני רוצה לברך אותו על כך. תודה לכל האוהדים שלנו על התמיכה הגדולה, ונתראה ביום ראשון נגד נס ציונה. יאללה הפועל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully