וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: אידריסה סילה צפוי להצטרף, יוסי אסייג חתם

החלוץ הגינאי של זולט וארחם צפוי להגיע בהשאלה עד לסוף העונה. גם חלוץ הפועל רמת גן יחזק את הקבוצה

one

הפועל עכו שנואשת לחזק את החלק הקדמי שלה החתימה היום (חמישי) את חלוץ הפועל רמת גן, יוסי אסייג. השחקן שהבקיע העונה שישה שערים ינסה לעזור לקבוצה שנמצאת במומנטום שלילי במיוחד שכולל שבעה משחקים ללא ניצחון בליגה. אסייג ישחק בעכו עד לסוף העונה כאשר לקבוצה תהיה אופציה להאריך את חוזהו.

אסייג, 25, הגיע הקיץ לרמת גן אחרי שנתיים בהפועל רעננה, שם היה אחד הגורמים המשמעותיים בעלייה של הקבוצה לליגת העל. החלוץ גדל במחלקת הנוער של סקציה נס ציונה ושיחק במדי הקבוצה הבוגרת במשך חמש עונות. עכו היא הקבוצה הראשונה שלו בליגת העל.

יוסי אסייג שחקן סקציה נס ציונה במשחק מול בית"ר שמשון תל אביב. ברני ארדוב
חיזוק מעניין. יוסי אסייג/ברני ארדוב

מי שעוד צפוי להצטרף ולהגיע בהשאלה הוא החלוץ הגינאי של זולט וארחם, אידריסה סילה (23), שיושאל עד לסיום העונה הקרובה. סילה הצטרף הקיץ לקבוצה הבלגית אחרי שלוש שנים שבהן היה שייך ללה מאן, ובמהלכן הוא הושאל לעונה אחת לבאסטיה. הוא חתום על חוזה לשנתיים ובבלגיה כעת הוא צפוי לעבור בהשאלה. כמו כן, יש לו שבע הופעות במדי נבחרת גינאה.

נכון לעכשיו עכו כאמור עדיין לא ביצעה רכש משמעותי בינואר וצירפה עד כה רק את אלון זיו, שחקנה של הפועל רעננה. מי שעוד עשוי להצטרף הוא החלוץ המונטנגרי, לוקה רוטקוביץ' שממשיך להתאמן עם הקבוצה.

בכל מקרה, מי שלא יגיע הוא קשר הפועל רמת גן, עומר בוקסנבוים, שכבר סיכם את תנאיו בעכו אבל החליט לוותר. נכון לעכשיו עכו עדיין לא ביצעה רכש משמעותי בינואר וצירפה עד כה רק את אלון זיו, שחקנה של הפועל רעננה. בעכו בכל מקרה יתחזקו בשני שחקנים עד לסיום חלון ההעברות כאשר ייעשה ניסיון להעביר את ננאד מרינקוביץ' לקבוצה אחרת או לחלופין להקפיאו.

הקשר, שכבר סיכם את תנאיו, לא שוחרר מהפועל רמת גן. בוקסנבוים פרסם היום פוסט נרגש בפייסבוק בו הסביר מדוע הוא נשאר ברמת גן: "החוזה אמור היה ממש לשנות לי את העתיד מבחינה כלכלית. לכאורה לא היה על מה לחשוב. לא הצלחתי לדמיין את עצמי מנהל את חיי כשהמילים 'קפטן הפועל רמת גן' אינן מצורפות לשמי. ההורים שלי הכירו במכתש, שני אחיי שיחקו בקבוצה, ואני חולם שגם בני שעוד לא נולד ישחק בה בעתיד. אני זוכה לחיות את החלום הגדול של בתור ילד, להיות קפטן הפועל רמת גן".

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully