וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: ”אם לא נגיע לאירופה זה יהיה כישלון”

30.1.2014 / 9:28

קשר הפועל תל אביב מאוכזב מההדחה בגביע ומסמן את המטרה של קבוצתו: "מצטער בפני האוהדים, דברים לא הלכו איך שרצינו"

one

אכזבה רבה בהפועל תל אביב מההדחה המוקדמת אתמול (רביעי) מגביע המדינה, במיוחד לאור העובדה שהקבוצה הייתה בתקופה מצוינת לאחרונה, אבל לא השכילה לנצח את הפועל חיפה, נוצחה 1:0 והצטרפה למכבי תל אביב ומכבי חיפה כחלק מרשימת המודחות מסיבוב ח'.

"לא תכננו לעוף במשחק הראשון, אבל בגביע יש הפתעות ולצערי זה מה שקרה היום", אמר גילי ורמוט בסיום. "אני מצטער בפני האוהדים על האכזבה הזו. יצרנו שלושה-ארבעה מצבים של מאה אחוז, אבל הכדורים שרקו ליד הקורות או פגעו בהם וזה מה שהיה חסר לנו. התחלנו את המשחק בפיגור אחרי חצי דקה והדברים לא הלכו איך שרצינו כי מבחינת יכולת שיחקנו די טוב, אבל הייתה חסרה לנו רגל מסיימת".

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. ברני ארדוב
יתרכזו ברמת השרון. שחקני הפועל תל אביב לאחר ההפסד להפועל חיפה/ברני ארדוב

על העובדה שבקבוצה התעסקו במשך כל השבוע בנושא עומר דמארי, אמר הקשר: "סאגת עומר דמארי לא פגעה בנו. כשעולים לדשא שוכחים מהכול. בחודש האחרון אנחנו נמצאים בשיא הכושר שלנו ולהפסד הזה אין קשר לעומר דמארי. אנחנו שמחים מאוד שהוא נשאר איתנו. מבחינה חברתית הוא אדם צנוע שבא לעבוד והוא חבר טוב. כמובן שמבחינה מקצועית הוא מהשחקנים הבולטים בקבוצה".

עוד הוסיף ורמוט על המשך העונה של האדומים: "מבחינתנו הכי חשוב זה לחזור ולנצח כבר ביום שבת נגד רמת השרון. בבלומפילד אנחנו חייבים לנצח והמטרה שלנו כעת היא לסיים במקום שמוביל לאירופה. מקום שלישי ואולי אפילו שני זה מה שאנחנו רוצים. אם לא נגיע לאירופה זה יהיה כישלון".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully