וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - בני יהודה: ווקר ובורלא בהרכב האורחים

שינויים כפויים לאבוקסיס לקראת רעננה (ש', 18:00). צעירי, דהן, עזריאל וקין לא בסגל. תמיר כהן חוזר להרכב המארחים

צילום ועריכה: קובי אליהו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 3. שני ניצחונות לבני יהודה, אחד לרעננה.

* את המשחק היחיד שרעננה אירחה, ב-2009/10, בני יהודה ניצחה 0:3.

* מילא שרעננה מגיעה למשחק הזה אחרי 120 דקות בגביע באמצע השבוע – היא מגיעה עם ארבעה הפסדי בית רצופים.

* בני יהודה ביקרה רק פעם אחת באצטדיון החדש בנתניה לפני שנה פחות שבוע. זה נגמר עם ניצחון 3:5 על מכבי נתניה.

* בארבעת המשחקים האחרונים בני יהודה לקחה את מספר הנקודות שלקחה ב-15 המחזורים שקדמו להם (שיפור), אבל כבר שלושה משחקים שבני יהודה סופגת שני שערים ברציפות (ממש לא שיפור).

* והנה הנתון שאמור לעודד את בני יהודה יותר מכל: הפועל רעננה (יחד עם הפועל עכו) כבשה הכי מעט שערים בליגה ברבע השעה האחרונה של המשחק: שניים בלבד. אפילו בני יהודה כבשה יותר בפרק הזמן הזה.

נתונים: דריבליסט

שחקני הפועל רעננה חוגגים. קובי אליהו
ועכשיו, לנצח גם בליגה. שחקני רעננה/קובי אליהו

מפתחות והכנות

הפועל רעננה:

הדחת מכבי חיפה מהגביע החזירה המון מהביטחון שאבד לשחקני הפועל רעננה, שלא ניצחו כבר שמונה משחקי ליגה ומחר יגיעו לקרב תחתית אמיתי מול בני יהודה. "אם ננצח אותם נתרחק משמעותית מהתחתית", אמרו השבוע ברעננה.

אחרי שערך רוטציה קטנה בגלל הגביע, יחזור מחר מנחם קורצקי להרכב החזק של הקבוצה. המאמן מתלבט במרכז השדה בין אסי בלדוט לבן מלכה, כשהאחרון כרגע מקבל עדיפות. תמיר כהן יחזור להרכב אף הוא אחרי שפתח על הספסל באמצע השבוע ונכנס רק כמחליף מול הירוקים. "זה משחק סופר קשה", אמר כהן השבוע. "בני יהודה נלחמת על חייה. זה משחק שחשוב מאוד לשתי הקבוצה ואני מקווה שנצא עם הנקודות"

בני יהודה:

בני יהודה, שהודחה באמצע השבוע ממשחקי גביע המדינה, תאלץ להתמקד מעתה והלאה במאבק ההיחלצות שלה מהתחתית, במטרה להימנע מירידה כואבת לליגה השנייה בסיום העונה. מחר תגיע הקבוצה למפגש תחתית מול הפועל רעננה, כאשר בנוסף למורל השפוף, ייאלץ המאמן יוסי אבוקסיס להסתדר ללא ארבעה שחקנים בסגל: לירוי צעירי ורפי דהן המוצהבים, וכן ג'יימס קין וחן עזריאל הפצועים שלא יכולים לשחק.

אבוקסיס מתכנן לחזור למערך של ארבעה שחקני הגנה, כאשר איציק עזוז שלא שיחק בגביע בגלל צהובים, ישוב לעמדת המגן הימני, לצידם של אביב חדד, גל כהן ואמיליאנו פוסקו. דלה איינוגבה ישוב אל בין הקורות והקישור של הזהובים יורכב על טהרת שחקני הבית, כאשר סתיו פיניש ואביעד בורלא שהוקפצו מקבוצת הנוער, יפתחו בקישור האחורי ואמיר עגייב ועוז ראלי ישחקו בחלק הקדמי. הקשר ליאם ווקר שנכנס כמחליף בהפסד נגד הפועל פתח תקוה בגביע, יפתח יחד עם אוהד קדוסי בחלק הקדמי.

"ההפסד בגביע מאחורינו, הראש שלנו כבר בשבת", אמר המאמן יוסי אבוקסיס לקראת המשחק. "אנחנו מגיעים בלי מספר שחקנים חשובים ונצטרך לאלתר קצת בהרכב. בכל אופן, נעלה עם 11 שחקנים שייתנו ויעשו הכל. מבחינתנו, כל משחק עד סוף העונה הופך להיות משמעותי וקריטי ואנחנו מודעים לזה שגם המשחק הבא תמיד יהיה חשוב, כי זה המצב שלנו. אנחנו במרדף אחרי שאר הקבוצות וזה משהו שנמצא בראש שלנו כל הזמן. נחשוב כל הזמן על דברים טובים".
אבוקסיס נשאל האם הוא חש שהשחקנים שלו עדיין מאמינים ביכולתם והשיב: "אני מרגיש שהשחקנים מאמינים בעצמם ואני גם רואה יכולת. בכל המשחקים, גם נגד קבוצות צמרת לא נפלנו מהיריבות. אם השחקנים לא היו מאמינים, הם לא היו מביאים יכולת למגרש. גם אני מאמין, גם השחקנים וביחד כולם בטוחים שאפשר לעשות את זה ולצאת מזה, למרות שזה יהיה קשה".

ליאם ווקר, נבחן בני יהודה. ברני ארדוב
מראה ניצוצות. ווקר/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל רעננה: אחמד סבע

הרכש הכי מעניין של רעננה בחלון העברות הנוכחי הוא החתמת החלוץ הוותיק. בינתיים הוא לא בישר על שינוי ואפילו החמיץ פנדל בדו קרב מול מכבי חיפה באמצע השבוע. אם הוא רוצה לעשות כזה, עכשיו זה הזמן הנכון להתחיל.

בני יהודה: ליאם ווקר

הקשר מנבחרת גיברלטר היה האחרון להצטרף רשמית מבין חמשת שחקני הרכש שצורפו בינואר. לצוות המקצועי הייתה התלבטות רבה לגביו והאמת היא שבחצי השעה בה שיחק בגביע נגד פתח תקוה, הוא בהחלט גילה ניצוצות של כדורגל יעיל. בהיעדרם של דהן וצעירי, יצטרך ווקר לעזור לבורלא ופיניש הבלתי מנוסים, כדי להשתלט על מרכז המגרש ולהוביל את הזהובים לניצחון שייתן תקווה להמשך.

הרכבים משוערים

הפועל רעננה: גל ניר, עדי נמני, יניב לביא, יוגב לרמן, עמנואל אמבולה, בן בנימין, תמיר כהן, בן מלכה (אסי בלדוט), אנתוני נווקאמה, אחמד סבע, ליליו.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, אמיליאנו פוסקו, אביעד בורלא, סתיו פיניש, ליאם ווקר, עוז ראלי, אמיר עגייב, אוהד קדוסי.

הפועל רעננה בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully