וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע - אשדוד: מחאה אצל האחת, תקווה אצל האחרת

האוהדים המקומיים טוענים כי על הספונסרים להשיב חלק מהכרטיסים לקראת מכבי תל אביב. אלגרבלי בהרכב (ש', 19:15, ספ'2). אשדוד בונה על האנרגיות מהגביע

one
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 29. באר שבע מובילה 6:16, עוד 7 משחקים הסתיימו בתיקו.

* כשבאר שבע מארחת היא מובילה 3:6, ועוד 4 תוצאות תיקו.

* ב-5 המשחקים האחרונים ביניהן אשדוד לא ניצחה את באר שבע. לקבוצה מבירת הנגב יש שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

* כדי לחפש ניצחון של אשדוד בווסרמיל צריך להרחיק עד אוקטובר 2004, אז היא חזרה משם עם 0:2 משערים של דוד רביבו ועידן שריקי. אביתר אילוז הוא היחיד ששיחק אז ומופיע היום בסגלים של אחת הקבוצות.

* למרות שבני יהודה ממש מתאמצת, אשדוד היא עדיין קבוצת החוץ הגרועה ביותר העונה: 4 נקודות מ-27 אפשריות והפרש שערים מינוס 11.

* אם באר שבע תנצח זו תהיה הפעם השנייה העונה שהיא משלימה ארבעה ניצחונות רצופים.

נתונים: דריבליסט

שחקן מ.ס. אשדוד עידן שריקי חוגג. אדריאן הרבשטיין
הוא היה האחרון שניצח את באר שבע בוסרמיל. עידן שריקי/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

בהפועל באר שבע היו מוטרדים מאוד מפציעתו של טומיסלב פאיוביץ', שייעדר כשלושה שבועות, אבל המאמן אלישע לוי כבר ערך שיחה עם מחליפו בן אלגרבלי והחדיר בו מעט מוטיבציה לקראת המפגש החשוב מול אשדוד. גם הפציעה של אופיר דוידזאדה, שאמור לקבל דקות במשחק הקרוב, הטרידה את ראשי המועדון אבל היכולת של בן תורג'מן במחזורים האחרונים רק מחזקת את הקרדיט שאלישע לוי נותן למחליפים שלו. "זה מבחן גדול לאלגרבלי ותורג'מן, ואנחנו בטוחים שהם יידעו לעבור אותו כמו גדולים. במשחק העונה הקודם נגד מכבי תל אביב ראינו איזה כוח יש למחליפים שלנו", אמרו במועדון.

אלישע לוי לא הרבה עם השחקנים לדבר השבוע, ויעשה זאת כנראה מחר לפני המשחק. המאמן לא מתכוון לשנות את המערך שלו, אבל יחזור לבסיס ופרט לשינוי בעמדת הבלם יעלה עם ההרכב שניצח במחזור האחרון בקרית שמונה. בוזגלו, ברדה, גבאי ימשיכו בחוליית ההתקפה והיום סיראז' נאסר תורגל לצידם. במועדון אישרו אתמול את מועמדותו של קשר נבחרת הונגריה, כריסטיאן ואדוץ, אך טענו כי טרם נפתח משא ומתן עימו.

בצל המשחק הקרוב, בקרב האוהדים מדברים בעיקר על מכירת הכרטיסים לקראת משחק העונה ומתכוונים לפתוח מחר במחאה כנגד ההתנהלות. במסגרת המחאה המתוכננת של אוהדי באר שבע במשחק מחר, הם מתכננים לא לעודד ב-20 הדקות הראשונות. 1,800 הכרטיסים שהוקצו לאוהדים אזלו אתמול תוך מספר דקות, באירוע המוני שאובטח על ידי שוטרים שניסו לשמור על הסדר בין מאות אוהדים שנדחסו בתור הארוך. האוהדים כועסים משום שההנהלה הקצתה כמות מאותם כרטיסים לטובת ספונסרים.

מאות אוהדים נותרו ללא כרטיסים לקראת המשחק. אתמול, אגב, החלו אוהדים רבים למכור כרטיסים במחירים מופקעים באמצעות הרשתות החברתיות. "לא היו צריכים לאפשר לכל אוהד לרכוש יותר מכרטיס אחד. היה ברור מלכתחילה שספסרים ירצו להשתלט על העסק, איך אפשר לרכוש כרטיס שחלק בכלל מוקצה לספונסרים?", אמר אחד האוהדים אתמול. אחרי המשחק בין הקבוצות, יוחלט סופית האם ניקולס פלצ'וק יעשה את דרכו לאשדוד. ההערכה היא שההעברה תיסגר בשבוע הבא, אך טרם הושג כל סיכום בעניין.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
מבחן למחליפים. אלישע לוי/אדריאן הרבשטיין

מ.ס. אשדוד:

כשהיא נישאת על גלי האנרגיה מהניצחון נגד מכבי תל אביב בגביע המדינה, תגיע מ.ס.אשדוד לדרבי הדרום, מול קבוצת צמרת נוספת, הפועל באר שבע שנמצאת במקום השני בטבלה. האשדודים לא ניצחו בשני המשחקים האחרונים שלהם בליגה וינסו צבור נקודות חשובות במאבק הצמוד על כניסה לפלייאוף העליון.

המאמן ניר קלינגר יחסר כמובן את הקשר דויד סולארי, שגמר את העונה ויעבור בקרוב ניתוח לאיחוי הרצועה הצולבת בברכו. קלינגר עדין לא החליט מי יחליף את סולארי בהרכב, כאשר שלושת הצעירים, גדי קינדה, בנצי מושל ותימור אביטן מתמודדים על שני מקומות בהרכב. בשאר ההרכב לא צפוי שינוי, כאשר ג'ואון אושאניווה ימשיך בעמדת המגן השמאלי וחאתם עבד אלחמיד יפתח בקישור לצידם של רועי בקל ואלכסנדר דוידוב.

המאמן קלינגר נשאל על מאזן החוץ הגרוע של הקבוצה ואמר: "יש מגמת שיפור במשחקי החוץ, בסיבוב הראשון זה היה בולט, אבל היום אנחנו הרבה יותר טובים ממה שהיינו בתחילת העונה. בינתיים לקחנו רק ארבע נקודות בחוץ, אבל התקווה היא שהשיפור ביכולת שלנו יביא לנו נקודות".

קלינגר מודע ליריבה החזקה שמצפה לו בבירת הנגב והוסיף: "זה משחק סופר קשה כי אנחנו יוצאים למשחק חוץ מול קבוצה שטוענת לכתר, ובעלת סיכוי לזכות באליפות. באר שבע נמצאת במרחק שלוש נקודות ממכבי תל אביב וזו התמודדות על האליפות ואין לזה שם אחר".

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
מקווה שהשיפור יבוא לידי ביטוי גם במשחק חוץ. ניר קלינגר/קובי אליהו

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: בן אלגרבלי

עד עכשיו הפועל באר שבע הוכיחה שהיא יודעת לצאת ממצבים לא נוחים, להתמודד עם פציעות ולנצח גם אם אף אחד מסביבה לא ממש מאמין. בן אלגרבלי כבר נקרא לדגל פעם אחת ואת הבכורה שלו ערך במשחק באשדוד, בעקבות סדרת פציעות. שבוע אחר כך הוא נכנס כמחליף במשחק העונה נגד מכבי תל אביב, עזר לקבוצה לנצח והוכיח שוב, שבעונה שבה כמעט הכל הולך, באר שבע לא אמורה לבחון את השחקנים שלה כיחידים, אלא בתרומה שלהם לקבוצה. המבחן שלו להיכנס לנעליים הגדולות של פאיוביץ', מתחיל מחר.

מ.ס. אשדוד: יא יא פטי

הבלם הקונגולזי יצטרך להנהיג את חוליית ההגנה של אשדוד ולהיות זה שיכוון את השחקנים בעיקר במצבים החופשיים, שהפכו לנשק הכי קטלני של באר שבע. פטי גילה יכולת מצוינת מול מכבי תל אביב בגביע, וכעת הוא יצטרך להביא את אותה יכולת גם לליגה. פטי עצמו מצטרף גם למצבים הנייחים שיש לזכות אשדוד בהתקפה וכבר כבש שערים בעבר, אם יעשה זאת גם מחר, אשדוד עשויה לספק את הפתעת המחזור.

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, בן ביטון, בן אלגרבלי, וויליאם סוארס, בן תורג'מן, גל אראל, קובי דג'אני, מאור בוזגלו, סיראז' נאסר, אליניב ברדה, דובב גבאי.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, מיכאל סירושטן, ג'ואון אושאניווה, רועי בקל, אלכסנדר דוידוב, חאתם עבד אלחמיד, גדי קינדה, בנצי מושל (תימור אביטן), ירו בלו.


הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully