וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו אינגלס: "ריאל מדריד? אני שונא אותם"

30.1.2014 / 11:21

האוסטרלי, ששיחק בברצלונה, התבדח לקראת המפגש ביורוליג (21:45, חי באתר): "זה ייתן לנו תמונה לגבי המצב שלנו"

שחקני מכבי תל אביב טייריס רייס, ריקי היקמן, דווין סמית'. קובי אליהו
קובי אליהו)/קובי אליהו

אחרי 17 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, מצפה למכבי תל אביב הערב (חמישי) המשוכה הכי גבוהה שיכולה להיות באירופה, משחק חוץ מול ריאל מדריד האימתנית. חלק גדול מהנהלת הקבוצה טסה עם הקבוצה לספרד ושם הם ימשיכו לדון על המועמדים לחיזוק הקבוצה.

ג'ו אינגלס, ששיחק בעונה שעברה במדי ברצלונה, נשאל על ריאל מדריד: "אני שונא אותם", התבדח האוסטרלי, "הולך להיות קשה, כי הם קבוצה טובה, שהייתה בלתי מנוצחת עד לא מזמן. לא חסרות לריאל סיבות להגיע טעונים למשחק נגדנו. אנחנו משחקים בבית שלהם והם הפסידו את המשחק הקודם ביורוליג. אבל הולך להיות קרב טוב עבורנו והוא יכול לתת לנו תמונת מצב לגבי איפה אנחנו עומדים".

על פציעתו של שון ג'יימס הוסיף אינגלס: "התאכזבתי עבורו. כולם היו מודעים לכך שלפני כמה שבועות הוא נפצע בגב והמשיך לסבול מכאבים. אני מניח שברגע שהוא שמע שייאלץ לעבור ניתוח, הוא התאכזב, בטח לאור היכולת המצוינת שהוא הציג בשנה שעברה. שון היווה חלק מאוד חשוב מהקבוצה, נתגעגע אליו, אבל עד כה הצלחנו השנה לחפות יפה על חסרונם של שחקנים שנעדרו וסבלו מפציעות. סופו היה פצוע למשך זמן מה, דווין סמית' החסיר מספר משחקים וגם ריקי היקמן היה פצוע בתחילת העונה. נהיה בסדר, שון ימשיך להסתובב איתנו ונשתדל לעזור לו להישאר חיובי כמה שיותר. אני בטוח שהוא יחזור גדול וחזק יותר ואנחנו נאחל לו רק טוב".

מכבי של פיני גרשון או ריאל של היום - מי טובה יותר?

שחקן מכבי תל אביב ג'ו אינגלס. מגד גוזני
מוכן ל"דרבי" הפרטי. אינגלס/מגד גוזני

גם דייויד בלו התייחס למצב של ג'יימס: "חבל מאוד שאיבדנו את הקפטן שלנו, אדם נהדר ואחד הסנטרים הטובים באירופה. זו אבידה גדולה וכולם יצטרכו להרים את הרמה". על ריאל הוסיף בלו: "אנחנו נלהבים מכך שאנחנו משחקים טוב ביורוליג עכשיו. אנחנו נהנים לשחק יחד וזה אתגר עבורנו להגיע למדריד".

על הביקורת שספגה מכבי תל אביב מתחילת העונה אמר השחקן: "אנחנו מאמינים בעצמנו. האמנו גם בתחילת העונה, כשהיינו ב'משבר' וכולם ביקרו אותנו. בלאט אמר לנו ישירות אחרי ההפסדים שהוא מאמין בנו ושפשוט צריך להמשיך לעשות את מה שאנחנו יודעים".

אלכס טיוס, שלא מעט ייפול הערב על כתפיו, אמר: "זה משחק גדול ואנחנו צריכים לראות איך אנחנו כקבוצה ברמות הגבוהות. יש לריאל הרבה כישרון וסגל עמוק, אבל גם לנו יש ואם נבוא בגישה המנטלית הנכונה, אפשר לנצח. הם גורמים לאיבודים מהירים וקולעים שלשות, כך שנתרכז בעצירה של זה".

טיוס נשאל כיצד אפשר להאט את הקצב של ריאל, אם גם מכבי עצמה אוהבת לשחק מהר: "צריך להשתמש בהזדמנויות לרוץ מתי שאפשר. אני צריך לנצל את האתלטיות והאנרגיות שלי כדי לתרום לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully