וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ווצ'יניץ' מצטרף בהשאלה לארסנל

חלוצה המונטנגרי של יובנטוס שלא הרבה לשחק העונה יגיע לתותחנים. הגברת הזקנה תמשיך לנסות לצרף את אוסבלדו

חלוץ יובנטוס מירקו ווצ'יניץ'. GettyImages
בדרך לארסנל. ווצ'יניץ'/GettyImages

האם ארסנל ויובנטוס סיכמו על השאלתו של מירקו וויצ'יניץ' עד לסוף העונה לתותחנים? באתר "טוטוספורט" שנחשב בדרך כלל למקור אמין בנוגע לגברת הזקנה פרסמו את הדיווח לגבי החלוץ המוכשר שאמור לסייע לתותחנים במאבק על האליפות, ובמהלך שעות היום (חמישי) כבר אמור לעבור את הבדיקות הרפואיות בלונדון.

ווצ'יניץ' אמנם קיווה להגיע לאינטר תמורת פרדי גוארין בעסקה שאמורה הייתה לצאת לדרך אבל נפלה בשל סירובה של הנראזורי, אבל במסגרת ההתפתחויות האחרונות ארסנל לחצה לצרף את השחקן שאמור להשלים את מעברו במהלך היממה הקרובה. ווצ'יניץ' כבר עבר בדיקות רפואיות באינטר והספיק לפנות את הארונית בחדר ההלבשה שלו בטורינו, אבל כעת חלה תפנית בעלילה.

ווצ'יניץ', שהגיע ליובה ב-2011 מרומא, לא קיבל הרבה הזדמנויות העונה ובסך הכול הוא שותף ב-11 משחקים בכל המסגרות (שמונה הופעות בליגה), שבהן הוא הבקיע שני שערים בלבד. בעונה שעברה הוא סיים עם 14 שערים בכל המסגרות ב-43 משחקים.

בשלב הזה תתפנה יובה לצרף את פאבלו אוסבלדו, חלוצה של סאות'המפטון. גם לגבי גוארין נראה שעדיין לא הסתיים הסיפור מבחינתה של יובה. לגבי אוסבלדו, שכזכור הורחק למשך שבועיים בעקבות תקיפת חברו לקבוצה חוסה פונטה במהלך אימון הקבוצה, אמר הג'רנל מנג'ר של יובה, בפה מארוטה: "אנחנו אוהבים את אוסבלדו וגם קבוצות אחרות רוצות אותו. הוא שחקן נהדר, אבל לפני שנרכוש מישהו, נצטרך למכור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully