וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב לביא: "ניצחון על בני יהודה חשוב מההעפלה לשמינית"

אחרי הניצחון על מכבי חיפה, בלם רעננה מכוון לליגה. על רגעי ההכרעה: "אחרי שתי החמצות בפנדלים הייתה פחות אמונה"

one

בהפועל רעננה יכולים להיות מאוד מרוצים מההפעלה לשלב הבא בגביע המדינה. הקבוצה של מנחם קורצקי הגיעה למשחק לאחר תשעה משחקי ליגה ללא ניצחון, ואתמול (רביעי) שברה את הבצורת הארוכה בעזרת העפלה לשמינית הגמר על חשבון מכבי חיפה בפנדלים. "אני חושב שהיה משחק טוב שלנו, הניצחון יהיה מוצדק. היה חשוב לנו לעבור שלב", אמר הבלם יניב לביא. "אבל עם כל הכבוד לניצחון הזה, המשחק בשבת נגד בני יהודה הוא הדבר הכי חשוב בעולם. ניצחון במשחק הזה יותר חשוב מהניצחון נגד מכבי חיפה".

גביע המדינה: רעננה הדיחה את מכבי חיפה עם 7:8 בפנדלים

שובל גוזלן שחקן מכבי חיפה (מימין) מול יניב לביא שחקן הפועל רעננה. קובי אליהו
"הליגה זה הלחם והחמאה שלנו. מאוד חשוב שננצח את בני יהודה". יניב לביא מול שובל גוזלן/קובי אליהו

לביא, אחד מכובשי בעיטות ההכרעה מהנקודה הלבנה, סיפר על התחושות בזמן הבעיטות. "החמצנו שני פנדלים, ואז הסיכויים לא היו כאלו טובים והייתה פחות אמונה ותחושה שאנחנו הולכים להפסיד את המשחק הזה", סיפר. "אבל בסופו של דבר אלוקים רצה שננצח ועמד לצדנו. את מי אני רוצה בשלב הבא? בינתיים לא חושבים על זה. הליגה זה הלחם והחמאה שלנו. מאוד חשוב שננצח את בני יהודה".

למרות החמצת הפנדל, במועדון ציינו לטובה את הקשר תמיר כהן. "מהרגע שהוא נכנס היה אפשר לראות רוח חדשה בקבוצה. ברור שיש לו היסטוריה עם מכבי חיפה, אבל הוא לא הפסיק לרוץ". במועדון פרגנו גם לשחקנים הצעירים, דוגמת יוגב לרמן. "הם ניגשו לבעוט פנדל כאילו מדובר בשחקנים עם הרבה ניסיון. הם לא רגילים למעמדים האלה, אבל הוכיחו בגרות ואופי. מגיע להם הרבה פרגון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully