וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אלברמן: "לא הוגן לשפוט אותנו לפי משחק אחד"

30.1.2014 / 11:25

קשר מכבי תל אביב הגיב לשאלות על ההדחה מהגביע: "הדרך שלנו מוכיחה את עצמה". יואצו המגעים לצירופו של ברק בדש

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
משדר רוגע. סוזה/קובי אליהו

יומיים בלבד חלפו מאז ההדחה הכואבת של מכבי תל אביב בסיבוב ח' של גביע המדינה מול מ.ס. אשדוד והצהובים כבר מוכנים לאתגר הבא, משחק החוץ מול בני סכנין ביום ראשון, שהועבר לאצטדיון בנתניה בשל עונש אותו ספגה הקבוצה מהמגזר. במכבי עוסקים לאחרונה בנושא ההעברות ואמש חלה התקדמות במגעים עם ברק בדש, חלוץ עירוני קרית שמונה, שעשוי להצטרף לקבוצה. במהלך סוף השבוע צפויים הצדדים להאיץ עוד יותר את המשא ומתן ולא מן הנמנע שכבר בתחילת השבוע הבא החלוץ יהפוך לשחקן מכבי תל אביב.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של ברק בדש

גל אלברמן קשר מכבי תל אביב. קובי אליהו
אין ממה להתבייש. אלברמן/קובי אליהו

יואב זיו מורחק ולא יוכל לשחק נגד בני סכנין. עומרי בן הרוש פצוע ועדיין לא ברור מי יוכל לשחק כמגן שמאלי. ההנחה היא שפאולו סוזה יערוך מספר שינויים בהרכב: ערן זהבי יפתח אחרי שנכנס כמחליף מול אשדוד, רדה פריצה יחזור לסגל אחרי שלא נכלל באותו משחק, וגם איתן טיבי שלא שיחק בכלל בגביע צפוי לפתוח בהרכב.

המאמן פאולו סוזה אמר: "החלטות לגבי השחקנים קשורות לג'ורדי, כמו שאמרתי בעבר. אני אוהב מאוד את כל השחקנים שיש לי בקבוצה, הם נותנים הכול למכבי ולי ולשחקנים שיש כאן אני אתן הכול. מאוד נוח לי עם הסגל שיש לנו".

על ההפסד לאשדוד: "לא דיברתי עם האוהדים. כולנו רצינו לנצח ועשינו הכול כדי שזה יקרה. יש לי המון כבוד לאוהדים, אבל גם לשחקני הקבוצה שלי. הם עובדים קשה ורוצים לנצח עבור הקהל שלנו. לאוהדים יש זכות להביע את דעתם, אבל אנחנו רק רוצים לנצח".

לקראת המשחק מול סכנין: "לשמחתנו, אנחנו לא משחקים באצטדיון שלהם. הדשא הטוב בנתניה יכול לעזור לנו. המשחק הקודם מול סכנין לא היה קל, אבל זו הייתה אחת ההופעות הכי טובות שלנו העונה ואני מקווה שנשחזר את היכולת הזו. מצפה לנו משחק קשה מול יריבה טובה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני מכבי תל אביב כדורגל באימון. קובי אליהו
אווירה רגועה באימון. שחקני מכבי תל אביב/קובי אליהו

גל אלברמן הוסיף על המשחק באשדוד: "כל מי שעלה למגרש נתן את כל מה שהוא יכול, לא הצלחנו לעבור שלב ואנחנו מאוכזבים. אבל אני לא חושב שמישהו מאיתנו צריך להתבייש היום להיות שחקן מכבי תל אביב. זה ביטוי לא ראוי. אנחנו גאים להיות שחקני מכבי תל אביב, גם בהצלחות וגם בכשלונות, כי אנחנו במקום טוב. לאורך השנה היה גיוון בסגנון המשחק שלנו ובשחקנים ששיחקו. זה לא אפיין ספציפית את המשחק מול אשדוד. לכל משחק אנחנו מתארגנים בצורה שונה, הפעם זה לא הצליח, הרבה פעמים זה כן. לא משנה אם אני אגיד שהשופט טעה או צדק, אף פעם לא ייחסנו חשיבות לשופטים וזה לא משהו שצריך להרחיב עליו".

לקראת המשך הדרך הוא אמר: "מתחילת השנה היו חודשים קשים יותר ופחות, ככל שהעונה מתקדמת, חשיבות המשחקים גדלה. אנחנו שחקנים אחראיים ובוגרים ונדע להתכונן לכל משחק ברצינות. לא צריך לשפוט מאמן, קבוצה או שחקנים לפי משחק אחד. הדרך שלנו מוכיחה את עצמה עד היום, אנחנו במקום טוב בליגה ובליגה האירופית, משיגים את המטרות. מה שיפה בגביע זה שהכול יכול לקרות ולא הוגן לשפוט אותנו לפי משחק אחד".

ערן זהבי קשר מכבי תל אביב. קובי אליהו
צפוי לחזור להרכב. ערן זהבי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully