וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסיה: "דרבי הוא תמיד מיוחד, אבל אנחנו רוצים גמר"

באתלטיקו מוכנים למפגש מול ריאל בחצי גמר גביע המלך. בארסה טיילה לעיני אצטדיון כמעט ריק: "האוהדים שבאו גיבורים"

אלכסיס סאנצ'ס ברצלונה חוגג שער. Manu Fernandez, AP
לעיני יציעים כמעט ריקים. סאנצ'ס חוגג/AP, Manu Fernandez

תמונת הפיינל פור של גביע המלך תושלם רק הערב (חמישי, 22:00, ספורט 1 ו-HD), כאשר ריאל סוסיאדד תנסה לשמור על הניצחון הביתי 1:3 מהמשחק הראשון ולעבור את ראסינג סנטאנדר, אבל כבר אתמול התברר שזו הולכת להיות חגיגת כדורגל ענקית.

אתלטיקו מדריד ניצחה 1:2 בחוץ את בילבאו, השלימה 1:3 בסיכום שני המפגשים ותפגוש את ריאל לדרבי, שיהיה שחזור של הגמר מהעונה שעברה. ברצלונה לא התרגשה מפיגור ביתי מוקדם מול לבאנטה ותחת גשם שוטף מחצה אותה 1:5 במשחק השני ו-2:9 בסיכום.

דייגו קוסטה, שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים. רויטרס
יש דרבי במדריד/רויטרס

הגשם העז שירד בקאמפ נואו, לצד שעת הפתיחה המאוחרת של המשחק (22:00 שעון ספרד ביום אמצע שבוע) וניצחון החוץ המוחץ במשחק הראשון, הביאו לכך ש-25,551 צופים בלבד הטריחו את עצמם לאצטדיון אמש. ב"אל מונדו דפורטיבו" כינו אותם "גיבורים" וטענו שהמועדון צריך לתת לכל מי שהגיע למשחק פרס מיוחד.

המאמן טאטה מרטינו, שהכחיש כי הנשיא החדש ז'וספ מריה ברתומאו דיבר איתו לגבי חוזה חדש עד 2016, הוסיף על המשחק: "חששתי ברבע השעה הראשונה, כי לא היינו אינטנסיבים. בהמשך כבר שיחקנו טוב יותר ואני מרוצה". אנדרס אינייסטה, שחזר אחרי שבועיים וחצי של פציעה ושיחק מחצית, אמר: "הרגשתי טוב. תמיד חשוב וטוב לנצח והתוצאה הזו גורמת לנו להנאה רבה. יש לנו עוד מספיק זמן לפני שנחשוב על חצי הגמר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
טאטה מרטינו מאמן ברצלונה. רויטרס
אין דיבורים על חוזה. מרטינו/רויטרס

בינתיים, בבירה כבר מתחילים להתרגש לקראת הדרבי הכפול בחצי הגמר. היריבות הגדולות נפגשו 16 פעמים במשחקי נוקאאוט ועוד חמישה גמרים. ריאל עברה ב-12 מהמקרים וזכתה בגמר אחד, אתלטיקו עברה ארבע פעמים ולקחה ארבעה גמרים, האחרון שבהם בעונה שעברה בסנטיאגו ברנבאו. בשלב חצי הגמר המאזן עומד על 1:2 לבלאנקוס.

אתלטיקו גברה בחוץ 1:2 על בילבאו ולמעשה הפכה לקבוצה הראשונה שמנצחת באצטדיון סן מאמס החדש של הבאסקים: "זה אצטדיון נהדר", אמר המאמן דייגו סימאונה, "מעבר לקללות שספגנו, כדורגל כאן הוא תשוקה ודרך חיים. העידוד של אוהדי בילבאו לקבוצה שלהם מדהים. שיחקנו מול יריבה נהדרת ובמחצית השנייה היינו מצוינים. אנחנו משחקים הרבה העונה נגד ברצלונה וריאל וזה טוב, כי המבחנים האלה מחשלים אותנו ומוציאים מאיתנו את הפחד".

ראול גרסיה הוסיף: "כל משחק מול ריאל הוא מיוחד, אבל אנחנו רק רוצים להיות בגמר. חודש ינואר היה מסובך עבורנו, אבל עשינו עבודה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully