וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: נאפולי בחצי הגמר אחרי 0:1 על לאציו

היגואין כבש שער מקרי בדקה ה-82 והדיח את מחזיקת הגביע. נאפולי תפגוש בשלב הבא את רומא, אודינזה מול פיורנטינה

גונסאלו היגואין שחקן נאפולי חוגג. AP
הגביע עדיין בהישג יד. גונסאלו היגואין/AP

לאיטליה תהיה מחזיקת גביע חדשה. לאציו, שזכתה בתואר בעונה שעברה עם ניצחון בגמר על יריבתה העירונית רומא, רצתה להעפיל לחצי הגמר ולערוך שם עוד דרבי, אך הפסידה 1:0 בסן פאולו של נאפולי ונפרדה מהתואר. גונסאלו היגואין הכריע את המשחק עם שער בדקה ה-82 ונאפולי התקרבה צעד נוסף לעבר הגביע בו זכתה לפני שנתיים. בחצי הגמר השני תפגוש אודינזה את פיורנטינה, המשחקים יתקיימו ב-4-5 בפברואר והגומלין בחלוף שבוע.

בתחילת דצמבר ניצחה נאפולי 2:4 באולימפיקו את לאציו, כשהיגואין הבקיע צמד. לאציו קיוותה לנקום, אך הופיעה בהרכב חסר וללא הרנאנס הפצוע ואנטוניו קנדרבה ומירוסלב קלוזה שחלו בשפעת. נאפולי, לעומתה, הציגה לראשונה בהרכב את ז'ורז'יניו, הקשר הברזילאי שנרכש מוורונה ונכנס כמחליף במשחק הליגה מול קייבו, והוא כמעט כבש עם בעיטה מסובבת לקורה בדקה ה-42.

גם פפה ריינה חזר אל בין הקורות אחרי יותר מחודש בחוץ ולא נזקק ליותר מדי עבודה, במשחק בו נאפולי שלטה. בדקה ה-82, כאמור, השיגה המארחת את ההכרעה. ז'ורז'יניו בעט מחוץ לרחבה והכדור שלו פגע בעקב של היגואין שעמד על קו החמש, שינה כיוון והטעה את אטריט ברישה. 0:1 קטן שמסדר לנאפולי כרטיס לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully