וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: התקדמות במגעים עם בדש, דאבור יושאל ללרנקה?

29.1.2014 / 23:43

בימים הקרובים צפויות התפתחויות בנוגע למעבר של חלוץ קרית שמונה עליו פורסם בלעדית בוואלה! ספורט. גורמים בקפריסין טוענים: א.א.ק פנתה לקרויף בנוגע לדאבור

one

התקדמות במגעים בין ברק בדש למכבי תל אביב. ב-48 השעות הקרובות צפויות התפתחויות שיכריעו האם החלוץ בן ה-31 יגיע לאלופה. כזכור, מוקדם פורסם בוואלה! ספורט ששמו של החלוץ עלה אצל ראשי הצהובים ומגעים ראשוניים עם נציגיו כבר החלו. המגעים צברו תאוצה למרות שפנייה רשמית לעירוני קרית שמונה עדיין לא נעשתה. בדש, שכבש העונה חמישה שערים, מסיים את חוזהו בקיץ ולכן יכול להגיע כעת בסכום נמוך יחסית.

שחקני עירוני קרית שמונה וובה בראון, ברק בדש. אדריאן הרבשטיין
יגיע במחיר נוח? בדש/אדריאן הרבשטיין

בעקבות רצון הצוות המקצועי לצרף חלוץ ישראלי, עשויה מכבי תל אביב להשאיל את אחד מחלוציה. על פי מידע שהגיע לוואלה! ספורט מגורמים בקפריסין, מי שעשוי לעזוב הוא מונס דאבור המבוקש בא.א.ק לרנקה. על פי אותם גורמים, בקבוצה הקפריסאית בדקו מול ג'ורדי קרויף את האפשרות לצרף את דאבור עד תום העונה. כזכור, מכבי תל אביב השאילה לאחרונה ללרנקה את הקשר חסן אבו זייד.

מכבי תל אביב צפויה לצרף עד סגירת חלון ההעברות גם מגן שמאלי זר כאשר משא ומתן מתנהל עם שלושה שחקנים שכבר קיבלו הצעות רשמיות. גם שמו של איתי שכטר לא ירד סופית מהפרק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מונס דאבור שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יצטרף לחסן אבו זייד? דאבור/קובי אליהו

מכבי תל אביב נקנסה היום ב-5,000 שקלים בעקבות התנהגות בלתי ספורטיבית. כמו כן קבע בית הדין המשמעתי כי אם לא תיפתר סוגיית פיצוי הנזק בין מכבי תל אביב לרמת השרון בתוך שבעה ימים, הורה בית הדין כי רמת השרון תפוצה על פי הנזקים שיתוארו במסגרת דוח שמאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully