וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א הביסה את באיירן, אולימפיאקוס את מלאגה

תאודוסיץ' (24 נק') חגג בגרמניה בדרך ל-61:86, אלופת אירופה דילגה מעל מלאגה עם 55:73. מילאנו ניצחה את פנר/אולקר

שחקן מלאגה ניק קיינר מדלי מול שחקן אולימפיאקוס ברנט פטוויי. GettyImages
מכה כואבת ביוון. ניק קיינר מדלי/GettyImages

המחזור החמישי של שלב הטופ 16 ביורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך עם שלושה משחקים בנוסף לקרב הגדול של מכבי תל אביב במדריד. צסק"א מוסקבה הביסה את באיירן מינכן 61:86 בגרמניה, בעוד אולימפיאקוס עשתה דבר דומה למלאגה, עם 55:73 בפיראוס. מילאנו ניצחה את פנרבחצ'ה אולקר 85:90.

שחקן צסק"א מוסקבה קייל היינס. GettyImages
קלי קלות. קייל היינס/GettyImages

בית ו'

באיירן מינכן - צסק"א מוסקבה 86:61

אחרי שהפכה לקבוצה היחידה באירופה שגברה על ריאל מדריד העונה, המשיכה קבוצת הפאר הרוסית את המומנטום המצוין שלה והוכיחה שהיא מתכוונת להילחם מאוד, מאוד חזק על ראשות הבית. מילוש תאודוסיץ' הנפלא הריץ את קבוצתו ליתרון בן שבע נקודות ברבע הראשון, יתרון שצמח עד 23:40 עם הירידה לחדרי ההלבשה, כשהרכז הסרבי סיים עם 16 נקודות את 20 הדקות הראשונות. משם והלאה היה זה גארבג' טיים אחד ארוך שכבר הגיע עד יתרון בן 29 נקודות, בסיומו רשמה באיירן הפסד שלישי רצוף. תאודוסיץ' הצטיין עם 24 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ויקטור חריאפה הוסיף 16 וננאד קרסטיץ' תרם 14 נקודות. מנגד, היה מלקולם דילייני (16 נקודות) היחיד שקלע בספרות כפולות אצל הבווארים.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן צסק"א מוסקבה מילוש טאודוסיץ'. GettyImages
הצגה בגרמניה. טאודוסיץ'/GettyImages

בית ה'

אולימפיאקוס - מלאגה 55:73

אלופת אירופה שבה למסלול הניצחונות במחזור הקודם עם ניצחון על קוצ'ה לבוראל ויטוריה, והערב זה הלך לה אפילו קל עוד יותר. אחרי רבע ראשון צמוד נטלה המארחת את ההובלה, וברבע השלישי ברחה עד 41:55. הפער כבר הגיע עד 41:59, ובעוד שהאנדלוסים הצליחו לצמק במעט, זה לא הספיק להם כדי לרשום הפסד שני רצוף. ואסיליס ספאנוליס הסתפק ב-2 נקודות בלבד (1 מ-12 מהשדה מהשדה), אך ג'ורג'יוס פרינטזיס (16) ובריאנט דנסטון (12) חיפו עליו. בצד השני, היה ניק קיינר מדלי היחיד שקלע בספרות כפולות למפסידה, עם 11.

מילאנו - פנרבחצ'ה/אולקר 85:90

הניצחון הגדול על פנאתינייקוס בשבוע שעבר החזיר את הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' לתמונת העלייה לשלב ההצלבה, אלא שהערב הגיע הפסד כואב נוסף שדרדר את הטורקים למאזן 4:1. מילאנו, לעומת זאת, עולה למאזן 2:3. רבע שני אדיר של 15:31 מצד המארחת החזיר אותה מפיגור מוקדם, העביר את היתרון לצד שלה, ולאורך מרבית שלבי המשחק הפער של האיטלקים נע בין 4 ו-8 נקודות. לינאס קלייזה המצוין צימק ל-79:76 בלבד, אלא שקית' לנגפורד ודניאל האקט דאגו לסגור עניין מהקו. האקט סיים כקלע המוביל ם 17 נקודות, כרטיס ג'רלס הוסיף 15 ואלסנדרו ג'נטילה ולנגפורד תרמו 14 כל אחד. מנגד, קלייזה הפציץ 26 נקודות, אך זה לא הספיק.

שחקן אולימפיאקוס ברנט פטוויי. GettyImages
על הגובה. פטוויי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully