וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה בחצי גמר הגביע אחרי 1:5 על לבאנטה

הקאטלנים השלימו ניצחון 2:9 בשני המשחקים ויפגשו את סוסיאדד או סנטאנדר. אתלטיקו וריאל ייפגשו בחצי הגמר השני

אדריאנו חוגג עם שחקני ברצלונה. GettyImages
בהילוך ראשון, בחצי הגמר. אדריאנו וברצלונה חוגגים/GettyImages

זה היה צפוי כמובן, אבל הערב (רביעי) השלימה ברצלונה העפלה לחצי גמר גביע המלך בספרד. הקאטלנים שניצחו 1:4 את לבאנטה במשחק הראשון לא התקשו להמשיך ולאמלל את יריבתם כשהפעם דרסו אותה 1:5, ועתה הם ימתינו בחצי הגמר למנצחת בין ריאל סוסיאדד לראסינג סנטאנדר מחר. עוד לפני כן ניצחה אתלטיקו מדריד 1:2 את אתלטיק בילבאו ועלתה לחצי הגמר, שם תפגוש לדרבי חם את ריאל מדריד.

שחקן ברצלונה אלכסיס סאנצ'ס. GettyImages
צמד נפלא. אלכסיס/GettyImages

ברצלונה - לבאנטה 1:5 (2:9 בסיכום שני המשחקים)

אחרי שניצחה בקלילות 1:4 את המשחק הראשון, העניק טאטה מרטינו לחלק נכבד משחקניו מנוחה. מסי וחבריו צפו מהספסל בלבנטה מפתיעה בקאמפ נואו ועולה ליתרון אחרי 9 דקות משער עצמי של סרג'י רוברטו, אך היתרון הזה לא החזיק מעמד זמן רב. אדריאנו (28) ופויול (44) השלימו מהפך עוד לפני המחצית, וצמד של אלכסיס בתוך שתי דקות (50 ו-52) הטיס את הקאטלנים לאותה תוצאה מהמשחק הראשון. בדקה ה-68 הצטרף גם ססק פברגאס לחגיגה כשכדור שטוח וחלש שלו הכניע את חימנס כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דייגו קוסטה, שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים. רויטרס
הבצורת נגמרה, ריאל מחכה. דייגו קוסטה/רויטרס

אתלטיק בילבאו - אתלטיקו מדריד 2:1 (3:1 בסיכום)

דייגו קוסטה הגיע לסן מאמס החדש כשהוא עדיין ללא שער ב-2014. בסוף הערב, הוא יצא ממנו עם שער ניצחון וכרטיס לחצי הגמר. אתלטיקו מדריד, מחזיקת הגביע הספרדי, למי ששכח, ניצחה 0:1 במשחק הראשון, אך בדקה ה-42 נכנעה לשער של אריץ אדוריץ. החלוץ הבאסקי התרומם מעל דייגו גודין ונגח מארבעה מטרים פנימה את ההגבהה של מיקל בלנסיאגה. אתלטיקו מדריד חיפשה את השוויון והשיגה אותו מרגלי ראול גרסיה המצוין, שהמשיך מהאוויר את המסירה של סבוז'ה רודריגס. ארבע דקות לסיום, כשבילבאו עם כל השחקנים בחצי המגרש של אתלטיקו, קוקה שלח את דייגו קוסטה, שעקף את השוער וחגג שער בכורה בשנה החדשה. אתלטיקו בחצי הגמר, שם מחכה לה הדרבי הגדול מול ריאל מדריד. בילבאו רשמה הפסד ראשון והיסטורי באצטדיונה החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully