וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ביברס נאתכו חתם בפאוק סלוניקי

הקשר חתם עד סוף העונה הנוכחית ויהיה בעל השכר הגבוה בתולדות הקבוצה - כ-1.5 מיליון יורו. נאתכו: "מאושר, מקווה להתקשרות מוצלחת". ביוון מהללים: "זה נס של פאוק, הברקה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביוון קוראים לו "מציאה אמיתית". ביברס נאתכו עם החולצה החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביברס נאתכו חתם הערב (רביעי) רשמית בפאוק סלוניקי עד סוף העונה, עם אופציה לעונה נוספת. קשר נבחרת ישראל, 25, השוהה בימים אלה בסלוניקי, הגיע היום למשרדי המועדון על מנת לסגור את פרטי החוזה האחרונים מול המועדון היווני, ולבסוף יצאה ההודעת הרשמית כי חתם ויהפוך לבעל השכר הגבוה בהיסטוריה של פאוק - 1.5 מיליון יורו לעונה.

פאוק רצתה להחתים את הקשר שסיים את חוזהו ברובין קאזאן על חוזה לשלוש שנים וחצי, אך לבסוף התפשרה על חוזה עד תום העונה, עם אופציה להארכתו בעונה נוספת. נאתכו אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד. מאושר להגיע למועדון חם כזה, מקווה שההתקשרות תהיה מוצלחת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחנה שנייה באירופה. ביברס נאתכו/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרשנים ביוון הגדירו את עסקת נאתכו כ"נס" של פאוק (אם אכן המהלך יושלם) והחמיאו לראשיה על ההברקה. דימיטריס צורבאצוגלו כתב: "זה רעיון גאוני מצד סאבידס ואנשיו לנסות להחתים קשר בן 25 שמדי עונה תורם שערים ובישולים במספרים כפולים ושכל אירופה מכירה אותו. זו מציאה אמיתית".

נאתכו, 25, שיחק בקאזאן כמעט ארבע שנים וסיים את חוזהו בקבוצה בחודש שעבר, כך שהוא נחשב כעת לשחקן חופשי והיוונים לא יצטרכו לשלם כסף עבורו. הוא רשם העונה שער ליגה אחד ברוסיה ועוד שלושה שערים במסגרת הליגה האירופית, ובסך הכול כבש במדיה 31 שערים ב-147 משחקים בכל המסגרות. שמו הוזכר כמועמד גם לסביליה, רומא, מילאן, גלאטסראיי ואף אולימפיאקוס, אך לבסוף הוא בחר בפאוק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן פאוק סלוניקי, מירוסלב סטוך. GettyImages
מחכה לנאתכו בפאוק. מירוסלב סטוך/GettyImages

על פי הדיווחים, המאמן הוב סטיבנס רצה מאוד לחזק את מרכז השדה שלו, ומאמין כי עם נאתכו וההולנדי הדוויחס מדורו שחתם גם הוא לשנתיים וחצי בתחילת החודש, יהיה לפאוק מה למכור בהמשך המאבקים. כזכור, פאוק צלחה את הבית של מכבי חיפה בליגה האירופית ותפגוש בשלב 32 הגדולות את בנפיקה, כשבמקביל היא עדיין בתמונת הגביע היווני ומדורגת שנייה בליגה, בפיגור של 11 נקודות אחרי אולימפיאקוס.

פאוק היא אחת הקבוצות הגדולות ביותר ביוון, אולם זכתה רק בשתי אליפויות בעברה, ב-1975/76 וב-1984/85. היא גם זכתה בארבעה גביעים, שניים מהם בתחילת המילניום. העונה פגשה פאוק את מכבי חיפה בשלב הבתים של הליגה האירופית, ניצחה אותה 2:3 בבית וסיימה ב-0:0 בקרית אליעזר. בעבר היא גם שיחקה במסגרת האירופית מול בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב (שעברה אותה בדרך לשלב הבתים של ליגת האלופות ב-2004/05) ובני יהודה, בעונה שעברה (0:2 ו-1:4 ליוונים).

הקבוצה משחקת באצטדיון טומבאס, המכיל כ-29 אלף מקומות. השמות המוכרים הם של שחקני נבחרת יוון, סוטיריס ניניס, דימיטריס סלפינגידיס וקוסטס קצוראניס, וכן מירוסלב סטוך הסלובקי ומארטן מרטנס הבלגי, שהצטרף לאחרונה מאלקמאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully