וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אנדרלכט לא נהגה בצורה הגונה"

מאמן סטנדרד נגד היריבה שגיששה אצל בטשואי מוסיף: "לא נוכל להעתיק את הסגנון של בארסה. ההתחלה הייתה קשה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום השער של מגזין בלגי עם גיא לוזון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעטים היו חושבים שאחרי 23 מחזורים סטנדרד ליאז' של גיא לוזון, מי שהגיע לקבוצה כחסר ניסיון אירופי לחלוטין, תמצא את עצמה במקום הראשון בליגה הבלגית ובפער של שבע נקודות. אלא שהמאמן שזכה ללא מעט ביקורות בתחילת הדרך בבלגיה מתחיל לזכות להערכה רבה, ובראיון שנערך עימו בבלגיה הוא מספר על הקשיים שעבר בדרך, וגם מבקר את היריבה בצמרת, אנדרלכט.

כזכור, מאמנה ההולנדי של אנדרלכט, ג'ון ואן דן ברום, הפעיל לחץ כדי להחתים את מישי בטשואי, אבל בסופו של דבר החלוץ האריך את חוזהו בליאז' עד 2018. "זה מפריע לי כשמועדון לא מתנהג בצורה הגונה", הסביר לוזון. "אנחנו אף פעם לא היינו פונים לשחקן שנמצא תחת חוזה, לפחות לא מאז שהגעתי לקבוצה. מועדונים אחרים לא מתנהגים ככה, ואני מצפה מהם לאותו ריסון".

המאמן גם התייחס לקמפיין הלא טוב בליגה האירופית, ואמר: "לא יכולנו לשחק עם ה-11 הכי טובים שלנו בכל משחק. אם היינו מחליטים לתת 100 אחוז בליגה ובאירופה, זה היה בלתי אפשרי, וזה הוכח. כדי לשחק באירופה ובליגה צריך 22 שחקנים באותה רמה, ורק מועדונים כמו צ'לסי, ברצלונה ובאיירן מסוגלים לעשות את זה. ידעתי שאין לנו את היכולת לזכות בליגה האירופית. אני לא רואה תועלת בלעבור שלב כשהמחיר הוא לרדת למקום החמישי בליגה".

חלוץ סטנדרד ליאז'  מישי בטשואיי. EuroFootball, GettyImages
לא הולך לשום מקום. בטשואי/GettyImages, EuroFootball

לוזון גם התייחס למשחק של הקבוצה שלו, ואמר: "הקבוצה בעונה שעברה שיחקה על כדורים ארוכים, ואני לא אוהב את זה. אני אוהב את המשחק הקצר, לשחק על הקרקע עם תנועה מהירה. יש הרבה אפשרויות בהתקפה. לא נוכל להעתיק את הסגנון של אייאקס וברצלונה. לקהל מגיע לראות כדורגל טוב יותר מסטנדרד ואני מבין שעדיין יש לנו לאן להשתפר".

בראיון אחר שנערך עימו סיפר לוזון על מעמדה של סטנדרד, וציין: "המועדון שלנו הוא מספר 1 מבחינת העוצמה, האווירה ובמיוחד מבחינת האוהדים". על הביקורות שספג על האמוציות הרבות במהלך משחקי קבוצתו הוא אמר: "ההתחלה הייתה קשה, אבל ידעתי שאני לא צריך לשים לב לדברים האלה ולהישאר מרוכז בעבודה שאני עושה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully