וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: סטנלי בורל סיכם עד סוף העונה

29.1.2014 / 13:30

הגארד האמריקאי (29, 1.91) ישוחרר מטורקיה ויצטרף לקבוצה מהשרון שתישאר עם חמישה זרים. דווין ברויילס צפוי לעזוב

סטנלי בורל שחקן ברמהאבן. Stuart Franklin, GettyImages
הרכש החדש של הרצליה. סטנלי בורל/GettyImages, Stuart Franklin

הרכז האמריקאי סטנלי בורל סיכם היום (רביעי) את תנאיו בבני הרצליה עד לסיום העונה. השחקן ישוחרר מטורקיה במהלך היום וינחת בישראל מחר, כשאחרי שיעבור בדיקות רפואיות יחתום על חוזהו. בורל אמור לתפוס את מקומו של אבי בן שימול שקרע לפני שבועיים את הרצועה הצולבת וגמר את העונה. בשלב הראשוני תישאר הרצליה עם חמישה זרים, אך דווין ברויילס צפוי לעזוב בקרוב, כשמי שאמור לתפוס את מקומו הוא כריס וורן, שנפצע לפני חודשיים, ואמור לחזור לישראל בשבועות הקרובים.

בורל (29, 1.91), יליד אינדיאנה, הוא בוגר מכללת קסבייאר משנת 2008, בה שיתף פעולה עם סנטר הפועל ירושלים ג'וש דאנקן. בעונת 2008/9 יצא לאירופה וחתם בבוסנה סרייבו הבוסנית, אך במהלך העונה חזר לארצות הברית לקבוצת אוסטין טורוס מליגת הפיתוח. בעונת 2009/10 שב לאירופה וחתם בפפינסטר הבלגית, שם סיים כמלך האסיסטים של הליגה. ההצלחה העבירה אותו בעונה לאחר מכן לאאלסטאר המקומית.

בעונת 2011/12 המשיך בורל את המסע באירופה כשחתם בסלופסק הפולנית ורשם 15.6 נקודות ו-4.8 אסיסטים בממוצע למשחק. בעונה שעברה שיחק בורל במדי ברמהאבן הגרמנית, בה סיים כסגן מלך הסלים עם 16.2 נקודות בממוצע, אליהם הוסיף גם 4.3 אסיסטים. הקיץ חתם בגזיינטפ הטורקית, ורשם בשמונה משחקים 8.1 נקודות ו-4.8 אסיסטים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully