וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "אף אחד לא יכול לעצור את דוראנט באחד על אחד"

כוכב מיאמי מפרגן לשחקן הת'אנדר לקראת המשחק ביניהם. לופס על ההפסד לממפיס: "הריחו דם וקפצו עלינו כמו יגואר"

קווין מקהייל מאמן יוסטון רוקטס עם ארון ברוקס. AP
גירד ניצחון. קווין מקהייל/AP

שבעה משחקים נערכו הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-NBA, כשבמפגש המרכזי ניצחה יוסטון את סן אנטוניו 90:97. הרוקטס חסרו את ג'יימס הארדן שסבל מפציעה בבוהן, ופיגרו כבר ב-15 הפרש במחצית הראשונה, לפני שקלעו 33 נקודות ברבע השלישי והפכו את המשחק. דוויט הווארד רשם 23 נקודות ו-16 ריבאונדים, כשעומרי כספי תרם 5 נקודות מהספסל ב-15 דקות.

"היינו צריכים לגרד את הניצחון הזה", אמר מאמן יוסטון קווין מקהייל על הניצחון ודיבר על השינוי במחצית השנייה, "שינינו כל מיני דברים מבחינה הגנתית, והחבר'ה הצליחו לצאת מזה ולהשיג את העצירות". על אף הניצחון הגדול, אחד הסיפורים של המשחק היו החטאות העונשין של הווארד שקלע רק 13 מ-25 הזריקות שהיו לו, בנוסף ל-5 מ-15 מהשדה. "אני יודע שהחטאתי הרבה מאוד זריקות בהתחלה, אבל לא איבדתי את הפוקוס", אמר הסנטר בסיום, "התחלתי להרגיש תסכול, אבל רציתי לקלוע את הזריקות הללו, במיוחד מול טים דאנקן. אני מנסה להמשיך עם זה ולהראות לקבוצה שאני אלחם עד הסוף".

דווייט הווארד שחקן יוסטון רוקטס מול טים דאנקן שחקן סן אנטוניו ספרס. AP
דוויט הווארד: "רציתי לקלוע את הזריקות הללו, במיוחד מול טים דאנקן/AP

התוצאה המפתיעה של הערב הגיעה ממודה סנטר בפורטלנד שם הקבוצה המקומית הובסה 98:81 על ידי ממפיס המשתפרת. הדובים אמנם נהנו ממשחק פנטסטי של זאק רנדולף שקלע 23 נקודות ו-10 ריבאונדים, אבל הסיפור המרכזי היה משחק ההגנה של הגריזליס שעצרו את הטריילבלייזרס על 28 נקודות פחות מהממוצע העונתי שלהם ועל 34.5 אחוזים מהשדה.

"תמיד נחמד לחזור לכאן", אמר רנדולף אחרי ההצגה שלו, "כאן התחלתי את הקריירה שלי, ופה הפכתי לשחקן שאני. היה חשוב לנו לפתוח חזק ומהר, ועשינו את זה. שיחקנו התקפה נהדרת במהלך המשחק, אבל המפתח היה ההגנה שלנו". בפורטלנד לא הבינו מה בדיוק נפל עליהם, כשהם נפלו למאזן של 5:18 בבית, "ממפיס הריחו דם, וקפצו עלינו כמו יגואר", אמר רובין לופס על היכולת של קבוצתו, "אני חושב ששיספנו לעצמנו את הגרון בצורה מסוימת, ונתנו להם לצאת מפה עם הניצחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רובין לופס שחקן פורטלנד טרייל בלייזרס עם זאק רנדולף. Don Ryan, AP
רנדולף וממפיס טרפו את לופס ופורטלנד/AP, Don Ryan

בינתיים הלילה הודיע לברון ג'יימס כי ירצה להפגש עם הקומישינר החדש של הליגה, אדם סילבר, כדי לדון בכמה נושאים שחשובים לו, "אני מקווה שאני אוכל לשבת עם הקומיש ולזרוק רעיונות על איך להפוך את הליגה לטובה יותר. אני מקווה שיהיו לו כמה רעיונות בשבילי. ההחלפה הזאת היא לא דבר גדול, אבל אני מקווה שהמשחק רק יילך וישתפר. יש הרבה אנשים שאוהבים את המשחק ולא יכולים לראות אותו, ואני מקווה שנוכל לשנות את זה".

שחקנה של מיאמי התכונן למשחק הגדול נגד אוקלהומה סיטי הלילה, "אני לא משחק את מספר הדקות שהייתי רוצה, אבל המאמן בשליטה על זה. אני לא אוהב לשחק פחות, אני לא חושב שאני צריך לשחק פחות". בנוסף התייחס קינג ג'יימס לפריחה המדהימה של קווין דוראנט בתקופה האחרונה, "באחד על אחד אין שחקן שיכול לעצור אותו".

* הלילה נקבע כי סקוט ברוקס, מאמן אוקלהומה סיט ת'אנדר, יאמן את נבחרת המערב באולסטאר הקרוב, בעקבות הפסדה של סן אנטוניו.

קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי עם לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. רויטרס
מפרגן לדוראנט. לברון ג'יימס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully