וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסה: "אחכה ואקח את ההזדמנויות שלי"

כובש שער הניצחון על אספניול בגביע צפוי לרדת לספסל בבילבאו. אנצ'לוטי על הרצף של קסיאס: "הוא דוגמא לכולם"

שוער ריאל מדריד איקר קסיאס. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
ממשיך את הרצף הנהדר שלו. איקר קסיאס/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

ריאל מדריד העפילה אמש (שלישי) לחצי גמר גביע המלך לאחר שניצחה 0:1 את אספניול בבית, אותה התוצאה בה ניצחה בברצלונה. הניצחון היה העשירי ברציפות של הבלאנקוס, והשמיני ללא ספיגה, שיא מועדון, שבחלק גדול מהמשחקים זכה לעמוד בשער איקר קסיאס, השוער השני של הקבוצה העונה, שמקבל את הקרדיט בליגת האלופות ובגביע.

"זה הישג נהדר בשביל הקבוצה ובשביל איקר קסיאס ומגיע לו את כל הכבוד על כך", אמר המאמן קרלו אנצ'לוטי לאחר המשחק על השוער שלו שממשיך את הרצף הנהדר שלו שעומד כעת על 592 דקות ללא ספיגה, "הוא מתפקד נהדר בסיטואציה הנוכחית, לא איבד את הביטחון ועובד בצורה מקצוענית. הוא דוגמא לכולם. זה הפרס על העבודה שלו. השיטה נותנת לנו ביטחון. יש לנו איזון בהגנה, כל הקבוצה עובדת כדי לחלץ כדורים, ומשתפרת כתוצאה מכך".

חסה שחקן של ריאל מדריד. Denis Doyle, GettyImages
בייל ימשיך להיות מועדף על פניו? חסה/GettyImages, Denis Doyle

מי שכבש את שער הניצחון היה הספרדי הצעיר חסה, שעל פי אנצ'לוטי צפוי לפתוח על הספסל ביום ראשון במשחק החוץ בבילבאו, אם גארת' בייל יהיה כשיר, "אנסה לקחת את זמן המשחק שהמאמן יתן לי וזה הכל", אמר חסה על עתידו ועל המשחק, "גארת' בייל הוא שחקן נהדר, הוא מקצוען גדול, ואנחנו מאמינים בו. כמו שאמרתי, זאת ההחלטה של המאמן אם הוא ישחק. אני אחכה ואקח את ההזדמנויות שלי. אני מכוון לעשרה שערים העונה. אני יודע שאני צריך לעבוד חזק, אבל אני לא מצפה לשום דבר מעל זה. אני יודע איך דברים הולכים בכדורגל, ובשלב הזה זה עובד טוב בשבילי".

המאמן האיטלקי התייחס למפגש הלא פשוט שמחכה לקבוצתו ביום ראשון בסן מאמס: "זה משחק חשוב וקשה מאוד. אתלטיק בילבאו משחקת טוב מאוד לאחרונה, והסן מאמס הוא לא מגרש קל לאף קבוצה. ברצלונה הפסידה שם. זה זמן טוב בשבילנו לשחק שם, עם הביטחון שיש לנו, והרצון וההתלהבות לנצח כל משחק".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully