וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נהריה מתבססת בפסגה, הפסד לגליל עליון

הסגולים גברו על טבעון/מגידו 69:90 ופתחו פער מהגליל, שהפסידה באשקלון 95:89. רמת גן קטעה את רצף הניצחונות של עפולה

מאמן בני השרון רועי חגאי. קובי אליהו
מביט על הלאומית מלמעלה. חגאי/קובי אליהו

המחזור ה-16 בליגה הלאומית שוחק הערב (שלישי) ובסופו עירוני נהריה ביססה את מעמדה בצמרת הטבלה לאחר ניצחון ביתי על הפועל קרית טבעון/מגידו. הסגולים ניצלו את הפסדה של השנייה בטבלה הפועל גליל עליון באשקלון, כדי להגדיל את הפער לנקודה. עירוני רמת גן קטעה את רצף הניצחונות של הפועל עפולה.

עירוני נהריה - הפועל קרית טבעון/מגידו 69:90

הסגולים חזרו לנצח אחרי ההפסד המפתיע במחזור הקודם מול הוד השרון, וביססו את מקומם בראשותץ הטבלה. דינמה אודיקוסה הוליך את קבוצתו של רועי חגאי עם 18 נקודות ו-14 ריבאונדים, ליאור שגב הוסיף 13, והמארחת שלטה ללא עוררין בצבע עם 36:46 בריבאונד. פרד האנטר הצטיין בקרית טבעון/מגידו עם 25 נקודות ו-8 ריבאונדים.

עירוני אשקלון - הפועל גליל עליון 89:95

אחרי שניצחה במחזור הקודם, סגנית המוליכה שוב חזרה להפסיד. המארחת שבה למסלול הניצחונות, ורשמה ניצחון שלישי בארבעת משחקיה האחרונים. קייסי מיצ'ל הוליך את האשקלונים עם 21 נקודות, פול קרטר הוסיף 18. אריק ארטלי הוליך את קלעי הגליל העליון עם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים.

עירוני רמת גן - הפועל עפולה 82:92

רצף ששת הניצחונות של האורחים מעמק יזרעאל נקטע ברמת גן, שנהנתה מיכולת מצוינת של אנטון רובינסון עם 23 נקודות ו-10 כדורים חוזרים. עמית תמיר הוותיק היה נהדר עם 20 נקודות עבור המנצחים. ג'ף אלן הוביל את עפולה עם דאבל-דאבל אדיר של 28 נקודות ו-18 ריבאונדים.

שחקן עירוני רמת גן עמית תמיר. ברני ארדוב
יכולת מצוינת ומקום שלישי. עמית תמיר/ברני ארדוב

עירוני קרית אתא - הפועל כפר סבא 87:88

דרמה גדולה בקריות. עשר שניות לסיום האורחים הוליכו 85:87, אולם מהלך של סל ועבירה שעשה ג'רמי אלן העניק לקרית אתא יתרון נקודה. שאנון שורטר החטיא עם הבאזר ושחקניו של שרון אברהמי חגגו ניצחון ביתי. דארל סאמרס הצטיין בקרית אתא עם 28 נקודות. מרפי הולוויי הוליך את כפר סבא עם 23 נקודות.

אליצור רמלה - מכבי באר יעקב 75:83

חנן הירשוביץ ושחקניו רשמו ניצחון חשוב שנותן להם קצת אוויר ומרחיק אותם מעט מהתחתית. גור פורת היה מצוין עם 25 נקודות עבור רמלה. בריקיוס פאריין קלע 20 עבור באר יעקב, שנותרה מתחת לקו האדום.

א.ס רמת השרון - אליצור יבנה 79:81

המארחת מתקרבת לצמרת בזכות הניצחון וקיבלה 24 נקודות מקני לוסון ונהנתה מ-9 מ-23 מהשלוש. שלשה של יונתן שטרקמן העניקה לרמת השרון יתרון 77:81 פחות מדקה לסיום, דניאל איידן צימק ליבנה אבל החטאה של דרור דווידי מנעה הארכה. דייויד טיירו קלע 17 למפסידים.

הפועל מגדל העמק - מכבי הוד השרון 73:78

נועלת הטבלה היקשתה על מגדל העמק, אבל יצאה מהמשחק עם ההפסד ה-14 שלה העונה. ג'ילברטו קלאבל הוליך את מגדל העמק עם 27 נקודות. אנתוני פישר בלט בהוד השרון עם 23 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully