וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי קוקיה: "קשה לשחק נגד אותה קבוצה פעמיים בשבוע"

28.1.2014 / 22:28

פורוורד מכבי חיפה התייחס למפגש החוץ בסיינה ביורוקאפ (ד', 21:30, ישיר באתר ספורט2) דני פרנקו: "מצפה לנו אתגר מנטלי"

פורוורד מכבי חיפה דונטה סמית. אדריאן הרבשטיין
הפעם זה הולך להיות מאוד קשה. סמית'/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה תתארח מחר (רביעי, 21:30, שידור ישיר באתר ספורט2) באיטליה אצל האלופה המקומית סיינה, במסגרת המחזור הרביעי של שלב הבתים השני ביורוקאפ. הקבוצה של דני פרנקו, שאיבדה אמש את הפורוורד הניגרי אייק אופייבו עד לסיום העונה בשל פציעה ברצועות הברך, יודעת שניצחון חוץ יקרב אותה מאוד לשלב הטופ 16. על אף הניצחון המרשים מהשבוע שעבר, 66:86, בחיפה לא מזלזלים ביריבה האיטלקית, כשהם יודעים שללא אופייבו, ועם בריאן רנדל שמתאושש מפציעה שגרמה לו לשחק מעט מאוד מול מכבי ראשון לציון בליגה, המשימה תהיה רחוקה מלהיות קלה.

"אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה באולם עשיר בהיסטוריה של הישגים", אמר מאמן הירוקים דני פרנקו לקראת ההתמודדות, "מסורתית האולם הזה ידוע כאחד שלא מסביר פנים לאורחים. אנחנו עדיין כואבים את האובדן של אייק אופייבו שהוא בורג משמעותי מאוד בהצלחה שלנו העונה, איבדנו שחקן ואדם נהדר והתחושה היא קשה. מצפה לנו אתגר מנטלי בהתמודדות עם יריבה איכותית ומאומנת, כשבוע לאחר אחת ההופעות הטובות ביותר שלנו העונה מול אותה קבוצה. נצטרך כולנו לקחת אחריות ולמלא את החלל שאייק השאיר. אני מאמין שאם נבוא מרוכזים ונחושים מאוד נוכל להגיע לעמדת ניצחון במשחק".

הפורוורד אורי קוקיה, שצפוי לחזור לקבל דקות משמעותיות לאחר פציעתו של אופייבו התייחס למשחק: "קשה לבוא ולשחק נגד אותה קבוצה פעמיים בשבוע, במיוחד עכשיו כשאנחנו בלי אייק. זה משחק חשוב מאוד שיכול לקבוע הרבה לקראת ההמשך. אני מקווה שנעלה לפרקט ונציג את היכולת הטובה שהצגנו ברביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully