וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר קובע: ריאל הוציאה יותר מכפול מברצלונה על רכש

מחקר שהתפרסם חשף כי הסגל של הבלאנקוס שווה 536 מיליון יורו לעומת 237 בלבד ששילמה בארסה. וכמה הוציאה סיטי?

ניימאר ברצלונה חוגג שער. AP
ברצלונה שילמה עליו הון, אבל ריאל הוציאה יותר מכפול ממנה/AP

עידן הכסף הגדול וסכומי העתק ששולמו בשנים האחרונות על שחקני הכדורגל המובילים על ידי הקבוצות העשירות והבכירות, גרמו ללא מעט ויכוחים בקרב אוהדי הכדורגל סביב השאלה איזו קבוצה הוציאה הכי הרבה כסף על רכש של שחקנים. מחקר חדש שהתפרסם היום, חושף את עלותם הכוללת של שחקני הסגל של הקבוצות בחמש הליגות הבכירות באירופה ומצא לא מעט עובדות מעניינות.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. AP
שבר את שוק ההעברות. גארת' בייל/AP

על פי תוצאות המחקר הזה, ריאל מדריד היא הקבוצה ששילמה הכי הרבה כסף על שחקני הרכש שלה כאשר הסכום הכולל ששולם על כל שחקני הסגל הנוכחיים במועדון עומד על לא פחות מ-536 מיליון יורו, יותר מכפול מברצלונה שעלות הסגל הכוללת שלה היא "רק" 237.3 מיליון יורו. כמובן שרוב הכסף ששילמה ריאל הלך לכריסטיאנו רונאלדו ובקיץ לגארת' בייל, בעוד שברצלונה השקיעה את רוב הכסף על ניימאר, אך רוב שחקני הסגל שלה גדלו במועדון ולא עלו כסף למועדון.

הקבוצה שנמצאת באופן לא מפתיע במקום השני במחקר הזה היא מנצ'סטר סיטי שעלות שחקני הסגל שלה מגיעה ל-435.1 מיליון יורו, אחרי שהיא רכשה בשנים האחרונות שחקני על כמו סרחיו אגוארו, יאיא טורה, אלברו נגרדו ואחרים. מנצ'סטר יונייטד שנייה באנגליה עם עלות כוללת של 394.9 מיליון יורו וצ'לסי רק שלישית עם 376 מיליון.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
ההשקעה עליו הציבה את פריס סן ז'רמן גבוה בדירוג המבזבזות. קבאני/רויטרס

גם הליגה הצרפתית נכנסה לתמונה מבחינת השקעות על שחקני רכש בעקבות העובדה שאוליגרכים השתלטו על פריס סן ז'רמן ומונאקו. האלופה הצרפתית מוליכה את הליגה שלה גם מבחינת השקעה על רכש עם 365.9 מיליון יורו ששולמו, רובם על אדינסון קבאני, זלאטן איברהימוביץ' וטיאגו סילבה ומונאקו מאחוריה עם 204.9 מיליון יורו, כשרוב הסכום שולם כמובן על רדאמל פלקאו בקיץ. כמה שווים שחקני הסגל של באיירן מינכן אתם שואלים? ובכן, הבווארים הוציאו 233.1 מיליון יורו על רכש עד כה בעוד שבורוסיה דורטמונד רק שלישית בקטגוריה הזו בליגה שלה עם 99.2 מיליון יורו ודווקא וולפסבורג שנייה עם 117.2 מיליון יורו.

בליגה האיטלקית הנתון הכי מעניין הוא שמילאן הגדולה ממוקמת רק שישית מבחינת עלות שחקני הסגל עם 91.2 מיליון בלבד כשיובנטוס האלופה מוליכה את הליגה גם בקטגוריה הזו עם 213.8 מיליון יורו. אינטר שנייה עם 183.8 מיליון יורו, נאפולי שלישית עם 174.1 מיליון, רומא רביעית עם 108.2 ופיורנטינה חמישית עם 92.9 מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully