וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה במשא ומתן עם החלוץ סרחיו בלנקו

28.1.2014 / 10:14

שחקן נבחרת אורוגוואי לשעבר (32) עשוי לנחות השבוע. שחקנים על פרדה: "טוב לצדדים שיעזוב. בשישי הבנו שנסתם הגולל"

one

אחרי הסיכום בין דני פרדה לבית"ר ירושלים, במכבי פתח תקוה מתכוונים להחתים היום (שלישי) על חוזה רשמי את הקשר סינטאיהו סלליך, לאחר שהפגישה אתמול נדחתה לאחר שהתברר שבמועדון הביאו עימם טפסי העברה ולא טפסי השאלה. "הטרייד יהיה סגור רק ברגע שסלליך יחתום, וזה יקרה כנראה היום", הבהיר הבוקר איציק לוזון. מי שנשמעו מאוד מרוצים מעסקת הטרייד, עליה פורסם בוואלה! ספורט, הם שחקני הקבוצה. "אף אחד לא יכול היה לראות את דני בחדר ההלבשה, היה טוב לשני הצדדים להכריז על פרידה", אמר אחד מהם. "אחרי שלא הגיע לאימון ביום שישי, הבנו שנסתם הגולל על הישארותו".

החלוץ האורוגוואי סרחיו בלנקו. AP
במשא ומתן מתקדם עם החלוץ האורוגוואי סרחיו בלנקו/AP

בינתיים, במועדון מנסים לצרף חלוץ זר והבוקר נכנסו למשא ומתן מתקדם עם החלוץ האורוגוואי של מונטבידאו וונדררס סרחיו בלנקו, שרשם ארבע הופעות במדי נבחרת אורגוואי ואף כבש שער אחד במדיה. בטורניר האפרטורה 2013, הוא רשם מאזן מדהים של 11 שערים בעשרה משחקים. בלנקו, ששיחק מספר שנים בליגה המקסיקנית אף שיחק תקופה קצרה בליגה הסינית. הוא החל את דרכו כששיחק שש שנים במועדון הנוכחי שלו בין השנים 2000 ל-2006, אז כבש לא פחות מ-46 שערים ב-76 הופעות. השחקן עשוי לחתום בקבוצה עד סוף השבוע. במועדון אישרו לוואלה! ספורט: "אנחנו נמצאים בעיצומו של משא ומתן ומקווים שהשחקן יגיע כבר השבוע. בכך ייסגר הסגל שלנו עד תום העונה".

אם בלאנקו או כל חלוץ אחר יגיע, מכבי פתח תקוה תשאיל את הקשר עמנואל אוגודה לקבוצה מהליגה הלאומית. גיא לוי, מאמן הפועל רמת גן, מעוניין בשחקן. הקשר רביד גזל הוצע לקבוצה אך לפי שעה סכנין אינה משחררת אותו.

ההסכם של הקשר אדריאן כריסטאה עם סטיאווה בוקרשט הסתיים אתמול וההערכה היא שהוא יקבל כבר השבוע את השחרור הבינלאומי שלו. הקשר הרומני ממשיך להגביר את קצב האימונים במטרה להיכלל בסגל כבר למשחק בשבת מול קריית שמונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully