וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-מכבי יבנה: "המפגש הזה הגיע מהר מדי"

27.1.2014 / 18:49

יוסי אופיר יפגוש את האקסית הטרייה בגביע (ג', 19:00). לוזון ורפואה יערכו ארבעה שינויים. חרמון, פרץ וטרטיאק יפתיעו?

"המפגש הזה הגיע מהר מדי, לא ציפיתי לפגוש את פתח תקוה העונה", כך אמר קשר מכבי יבנה יוסי אופיר, לקראת המפגש מחר מול מכבי פתח תקוה במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה בכדורגל (19:00). "זה יהיה מוזר ומצחיק, אבל צריך לדעת להנות מזה. יש לי שם הרבה חברים, זה מקום שמאוד נהניתי בו, אבל אני מאחל למכבי פתח תקוה הצלחה רק אחרי המשחק הזה. אני כל משחק מתחיל מ-0:0, אז יש לנו סיכוי. אני מקווה שמי שיבוא למשחק ייהנה מכדורגל טוב של שתי הקבוצות".

כזכור, אופיר שוחרר לאחרונה מפתח תקוה לאחר שהמאמנים ייטב לוזון וקובי רפואה החליטו כי הוא לא בתוכניות המקצועיות שלהם לעונה הנוכחי: "עזבתי מבחירה שלי ומבחירה של המאמנים החדשים. הם רצו לשחרר מעט כסף. אבל הכל היה בהרגשה טובה, עם רצון הדדי".

יוסי אופיר שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
"עזבתי מבחירה שלי ומבחירה של המאמנים החדשים. הם רצו לשחרר מעט כסף". יוסי אופיר/ברני ארדוב

בפתח תקוה יערכו מספר שינויים בהרכב לעומת זה שפתח בשבת נגד מכבי חיפה. מרואן קבהא לא כשיר במאת האחוזים ולא יהיה בסגל, וגידי קניוק צפוי להחליפו. שלושה שינויים נוספים: שמוליק מלול יחליף את חגי גולדנברג, לידור כהן את עמנואל אוגודה ופדרו גלבאן את רועי דיין.

במועדון ממתינים לסגירת עסקת סינטאיהו סלליך, שכבר סיכם את תנאיו, אבל יגיע רק לאחר שהטרייד יושלם ודני פרדה יהיה שחקנה של בית"ר ירושלים. אדריאן כריסטאה לא יהיה בסגל למשחק לאחר שהשחרור הבינלאומי שלו לא הגיע, אבל בכל מקרה הוא לא היה מתכונן לשחק. הקבוצה תפגוש במחזור הקרוב את קריית שמונה, ועדיין לא ברור האם יערוך את הבכורה במשחק הזה.

מאור פרץ שחקן מכבי יבנה עם הכדור. מגד גוזני
יצליחו להפתיע? מאור פרץ/מגד גוזני

מכבי יבנה, השמינית בליגה הלאומית, מגיעה עם הרכב שכולל לא מעט שחקנים מוכרים. השוער גיא סאלם ששיחק בעבר במכבי נתניה, הבלם גולן חרמון ששיחק בעבר במכבי נתניה ובית"ר ירושלים, הקשר יוסי אופיר שכאמור שוחרר לאחרונה ממכבי פתח תקוה, אוראל אדרי ששיחק במכבי תל אביב, מלך שערי הקבוצה (13 שערים העונה) מאור פרץ ששיחק בהפועל תל אביב ומ.ס אשדוד, חלוץ מכבי נתניה בעבר סרגיי טרטיאק שהצטרף לאחרונה (זו תהיה הופעת הבכורה שלו בהרכב).

לאחרונה צירפה הקבוצה את החלוץ הבולגרי אנטוניו פאבלוב, שהשתייך בעבר לסגל של הפועל ירושלים. יבנה מגיעה לאחר תיקו 1:1 מול בית"ר תל אביב, משחק שבו נרשמו שלוש בעיטות מהנקודה הלבנה. שתי הקבוצות נפגשו גם בעונה שעברה במסגרת הליגה הלאומית. פתח תקוה ניצחה בביתה 4:0, אבל התקשה ביבנה שם סיימה בתוצאה 2:2 בסיבוב הראשון. אגב, יבנה הצליחה לעבור בעונה שעברה את סיבוב ח', לאחר שהדיחה קבוצה מליגת העל, רמת השרון (2:1) ונעצרה רק בשלב הבא על ידי קריית שמונה (0:2).

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: צחי גיגי, נאור פסר, איבן הרצג, ניצן דמארי, שמוליק מלול, זיטו, גידי קניוק, דיא סבע, לידור כהן, פדרו גלבאן, ויקטור מרעי.

מכבי יבנה: גיא סאלם, נדב מוניס, גולן חרמון, מורן ג'אן, ג'ניה קפלן, יוסי אופיר, תומר בן חיים, אוראל אדרי, מאור פרץ, אנטוניו פאבלוב, סרגיי טרטיאק.

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully