וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש: פלצ'וק נפגש עם אשדוד. יעבור לאחר המשחק?

28.1.2014 / 9:49

באר שבע תפגוש את אשדוד בשבת וקשרה הבהיר שאינו מעוניין להישאר. ברקת שלחה מסר לבן זקן: לא אתגמש בסכומים

one

נציגי הקשר ניקולאס פלצ'וק נפגשו אתמול (שני) עם הנהלת מ.ס אשדוד, זאת בניסיון לסגור את נושא ההשאלה מהפועל באר שבע. השחקן, שעל החלטתו לעזוב ועל המגעים עם אשדוד פורסם בוואלה! ספורט, אף הבהיר למאמן אלישע לוי כי הוא לא מעוניין להישאר בקבוצה. אגב, באר שבע תארח את אשדוד במחזור הקרוב (שבת, 19:15).

בבאר שבע סיפרו אתמול כי ג'קי בן זקן עם בעלי המועדון אלונה ברקת בניסיון לפתור את הסאגה המתמשכת, אך אלה הבהירו כי לא יתגמשו בסכומים וכעת הם דורשים 250 אלף שקל תמורת ההשאלה. בין הצדדים סוכם כי לאחר המשחק בין הקבוצות יתחדש המשא ומתן להעברתו.

במהלך השיחה עם לוי, הבהיר המאמן כי עליו להחליט האם הוא מעוניין להישאר בקבוצה או לעזוב ובהתאם לכך הכליל אותו בסגל למשחק האחרון. פלצ'וק השיב כי כל עוד הוא לא נמצא בתכנית להשתלב ברוטציה, אין לו כוונה להישאר. בבאר שבע אמרו אתמול: "לא בטוח שהוא יעבור לאשדוד. אם הם ימשיכו להתעקש והוא לא ירצה לשחק, פלצ'וק יישב ביציע".

ניקולאס פלצ'וק שחקן הפועל באר שבע חוגג. קובי אליהו
באר שבע דורשת 250 אלף שקל עבור השאלתו. פלצ'וק/קובי אליהו

המאמן אלישע לוי ממשיך לחפש קשר שיוכל לחלק את העומס במרכז השדה. הכוונה של המאמן היא להתחזק בקשר עם רזומה מרשים, כזה שיוכל לעזור לבאר שבע להתמודד על מאבק האליפות. אם לוי לא ימצא שחקן כזה בעלויות ריאליות, אף שחקן לא יצטרף. במועדון העריכו אתמול שהסיכויים שעסקה כזאת תצא לפועל עד תחילת השבוע גבוהים מאוד.

הקבוצה תארח הערב את מכבי שערים ללא אליניב ברדה המוצהב. גם גליינור פלט יזכה למנוחה. סיראז' נאסר ותומר סויסה יפתחו בהרכב, יחד עם מאור בוזגלו שערך אימון מלא ונמצא כשיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי. ברני ארדוב
ממשיך לחפש קשר. אלישע לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully