וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע - מכבי שעריים: אזולאי בטוח ש"אפשר להפתיע"

27.1.2014 / 18:18

במכבי שעריים חולמים על סנסציה מול בוזגלו והדרומיים (ג', 19:00, 5+ לייב). סויסה ונאסר חוזרים להרכב של לוי, ברדה מוצהב

שחקן עירוני רמת השרון יאיר אזולאי. יותם רונן
חולמים בגדול. אזולאי/יותם רונן

מכבי שעריים, המדורגת במקום השביעי בליגה א' דרום, תפגוש את הפועל באר שבע (ג', 19:00, 5+ לייב) אולי בזמן הכי לא נכון מבחינתה, מה שלא מונע מאנשיה לחלום על סנסציה. את הקבוצה מדריך המאמן מני שחר, ובה משחק הבלם יאיר אזולאי ששיחק ארבע וחצי שנים בבני יהודה, ובהמשך ירד ללאומית לטובת רמת השרון. הקבוצה חסרה במחזור שעבר את מלך השערים שלה, ברק ורד, שראה מהצד את הקבוצה מנצחת 1:2 באילת.

"באר שבע עושה עונה מדהימה. יש להם שחקנים מאוד איכותיים, זאת קבוצה שמוכיחה לאורך זמן כמה היא חזקה", אמר אזולאי. "בהתחלה היא הפתיעה את כולם, היום באר שבע כבר מועמדת ראויה לאליפות. לא זכור לי מתי קבוצה כבשה כל כך הרבה במצבים נייחים". על השאלה האם שעריים הקטנה יכולה לחולל סנסציה ענה: "בכדורגל יכול להיות, חוויתי את זה מהצד הטוב ומהצד הפחות טוב. היתרון שלהם, קל זה לא יהיה, אבל אפשר להפתיע. אם נצליח, זאת תהיה הפתעה גדולה מבחינתנו".

בקבוצה של אלישע לוי, אין הפתעות גדולות מלבד העובדה ששלומי בן חמו ייפתח בין הקורות על חשבונו של אוסטין אג'ידה. קובי דג'אני ימשיך בהרכב, תומר סויסה וסיראז' נאסר אמורים לפתוח בחלק הקדמי, כשגליינור פלט צפוי לקבל מנוחה ואליניב ברדה ייעדר בגלל כרטיסים צהובים. לוטם זינו, אביתר אילוז ואופיר דוידזאדה פצועים.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
אין הפתעות בהרכב. לוי/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: שלומי בן חמו, בן ביטון, טומיסלב פאיוביץ', וויליאם סוארס, בן תורג'מן, גל אראל, קובי דג'אני, סיראז' נאסר, מאור בוזגלו, תומר סוויסה, דובב גבאי.

מכבי שעריים: יותם זיגדון; אביב קורדובה, בן בריגה, יאיר אזולאי, חזקי טייה; אלירן שערי, ציון אזולאי, ברק ורד (מתן גנון), עוז ברנדוין, נועם תרועה; עידו יוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully