וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אופייבו קרע את הרצועה וגמר את העונה

28.1.2014 / 0:27

בדיקת ה-MRI של הפורוורד הניגרי של מכבי חיפה אישרה את חששות הקבוצה, שתנסה לצרף במהרה מחליף עד לתום העונה

אייק אופייבו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הפציעה התבררה כקשה. אופייבו/אדריאן הרבשטיין

הפורוורד הניגרי של מכבי חיפה, אייק אופייבו סובל מקרע ברצועה הצולבת וגמר את העונה, כך התברר בבדיקת MRI שנערכה לו ביום שני. אופייבו נפצע במהלך הרבע הראשון של משחק הניצחון על מכבי ראשון לציון 76:79 ביום ראשון, לאחר שבניסיון כניסה לסל הוא סובב את הברך. השחקן הורד לחדר ההלבשה ומשם נלקח לבית החולים רמב"ם וכעת נקבעה חומרת הפציעה. בחיפה יצרפו כעת במקומו של אופייבו שחקן זר נוסף, זאת לאחר שמתחילת העונה לא ביצעו הירוקים אף שינוי בסגל השחקנים.

אופייבו (28, 2.05) הוא בוגר אוניבסיטת SMU משנת 2007. את העונה וחצי הראשונות שלו כמקצוען העביר בגנט הבלגית, אך מאז ועד העונה לא חזר לאירופה. בעונת 2009/10 החל הרומן שלו עם הליגות במרכז ודרום אמריקה כאשר חתם בליגה המקסיקנית, בה העביר ארבע עונות. מעבר לכך, הספיק לשחק גם בפורטו ריקו, ארגנטינה וונצואלה.

הקיץ חתם השחקן במכבי חיפה ולמרות שנראה היה כי יתקשה להשתלב, עם תחילת העונה ההוא פגין יכולת מצוינת. בליגת העל רשם אופייבו 11.8 נקודות ו-4.5 ריבאונדים ב-22.5 דקות בממוצע למשחק, וביורוקאפ רשם 12.2 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בממוצע ב-25.8 דקות בממוצע למשחק. משחקו הטוב ביותר היה ביורוקאפ מול סקופיה בחוץ, אז קלע 18 נקודות והוסיף 14 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully