וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: אפס איסטנבול ניצחה בחוץ את גלאטסראיי

יריבת מכבי ת"א ביורוליג נכנעה בביתה 78:67, פרטיזן בלגרד הפסידה באדריאטית, אולימפיאקוס התקשתה מול איליסיאקוס

שחקן אנאדולו אפס זוראן פלאניניץ'. GettyImages
יופי של ניצחון חוץ. פלאניניץ'/GettyImages

בזמן שמכבי תל אביב התקשתה מול בני הרצליה בליגה, גם שתיים מיריבותיה ליורוליג שיחקו הערב (שני). בטורקיה התקיים קרב על טהרת היורוליג, כשאפס איסטנבול חזרה ממשחק החוץ שלה מול גלאטסראיי עם ניצחון מרשים, 67:78. האורחים ברחו ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, ועם רבע שלישי בו עצרו את גלא על 12 נקודות בלבד שייטו לניצחון. ג'אמון לוקאס הוליך את קלעי אפס עם 17 נקודות ו-6 אסיסטים, זוראן ארצג רשם 22 ו-10 ריבאונדים שלא הספיקו עבור גלאטסראיי.

פרטיזן בלגרד התקשתה להתאושש מהתבוסה הצורבת שספגה ממכבי תל אביב בחמישי האחרון, ונחלה הפסד ביתי בליגה האדריאטית, כשהפסידה 73:66 לסקופיה. פרטיזן דווקא הוליכה לכל אורך המשחק, אך רבע אחרון בו קלעה 14 נקודות בלבד איפשר ליריבה שלה לברוח בסיום. טודור גצ'בסקי הוליך את סקופיה עם 19 נקודות, טרנס קינסי קלע 16 לפרטיזן.

אחרי שדרסה את קוצ'ה לבוראל ויטוריה ב-19 הפרש ביורוליג, נאלצה אולימפיאקוס לעבוד קשה בהרבה בליגה, מול איליסיאקוס האדומים כלל לא הופיעו לרבע הראשון, בו קלעו 11 נקודות בלבד, מה שאיפשר לאורחים לרדת ביתרון נקודה אל המחצית. בשני הרבעים האחרונים כבר הקשיחה אלופת אירופה את ההגנה שלה, עצרה את יריבתה וברחה ליתרון דו ספרתי בדרך ל-73:83. ג'מאריו מון הוליך את האדומים עם 15 בהופעת הבכורה שלו.

שחקן מכבי תל אביב, ריקי היקמן, לפני שחקן פרטיזן בלגרד טרנס קינסי. ברני ארדוב
לא התאוששו מהתבוסה למכבי. קינסי מול היקמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully