וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל כפר סבא זכתה בגביע המדינה לנשים

הקבוצה של חן הימלפרב זכתה בתואר לראשונה, כאשר גברה על מ.כ. חיפה/נווה שאנן 34:32, 23:25, 23:25, 17:25

שחקניות הפועל כפר סבא בכדורעף נשים עם גביע המדינה. דייויד סילברמן, איגוד הכדורעף,
הגביע של כפר סבא/דייויד סילברמן, איגוד הכדורעף

יומיים לאחר שהפועל מטה אשר עכו שמרה לעצמה את גביע המדינה לגברים בכדורעף, נערך הערב (שני) הגמר לנשים ובסיומו, הפועל כפר סבא הניפה את התואר לראשונה, אחרי שלושה הפסדים בגמר עם ניצחון 1:3 על מ.כ. חיפה/נווה שאנן.

הפתיחה הייתה מרתקת במיוחד, כאשר הקבוצה מהצפון מנצחת בתום המערכה הראשונה 32:34 פרוע. גם המערכה השנייה הייתה צמודה, אבל בסיומה כפר סבא התעלתה ואחרי 13:13, הצליחה לנצח 23:25.

המומנטום עבר לצד של הכפר סבאיות, שעלו ל-12:16 במערכה השלישית. חיפה/נווה שאנן השוותה ל-22:22, אבל כפר סבא לקחה עוד מערכה באותה תוצאה, 23:25. במערכה האחרונה כפר סבא כבר טסה ל-0:6 וסיימה עם 17:25.

המאמן חן הימלפרב שקבוצתו הפכה לקבוצה ה-12 שמניפה גביע מדינה בכדורעף הישראלי היה נרגש: "היה משחק קשה ומדהים למעמד הגמר. מ.כ. חיפה עשו עבודה מדהימה, אבל אני גאה בשחקניות ובמועדון. עבדנו קשה עבור הגביע הזה ואני מאוד שמח עבורנו". מי שחגגה תואר ראשון בקריירה היא מורן צור: "זאת הרגשה מדהימה. היה משחק לא פשוט מול קבוצה ששיחקה מצוין. שיחקנו ביחד כקבוצה וניצחנו ביחד". מאמן חיפה חיים קסל, בהופעה ראשונה בגמר גביע היה מאוכזב: "זה היה קרוב ולכן זה מאכזב. רצינו להוריד את כמות השגיאות שלנו ולא הצלחנו. נעבוד קשה, נחזור בשנה הבאה וניקח גביע".

שאנה ברגאגליו הצטיינה בכפר סבא עם 21 נק' (3 אסים, 3 קיל בלוק), גליה דבש 17 (7 קיל בלוק), מורן צור 16, איבונה ואליגורה 12, דשה פחם 10, רוקסי נלי 4, ניצן גפשטיין 1. מ.כ. חיפה: קטרינה וורובייבה 19, יוליה ז'רנובה 15, טניה סמירנובה 10, ג'יזלה רודריגז ואלה קולנוגורוב 9 כ"א, סנדרה מילוסבלייביץ' 8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully