וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "התנאים היו שווים לשתי הקבוצות"

27.1.2014 / 23:14

מאמן הפועל ת"א התייחס לתקלה שעיכבה את המשחק בו ניצחו האדומים את גלבוע/גליל. דרוקר: "אין לי תשובה לאן אנחנו הולכים"

שחקן הפועל תל אביב יונתן שולדברנד. ברני ארדוב
מתחילים להראות יציבות. שולדברנד והפועל/ברני ארדוב

הפועל תל אביב ניצחה הערב (שני) את הפועל גלבוע/גליל, אבל לא לפני שנאלצה להזיע, ובעיקר - להמתין. המשחק נפתח באיחור של יותר משעה, לאחר שלוח התוצאות באולם בהדר יוסף חדל לתפקד, מה שאילץ את ראשי הפועל תל אביב לנסוע לדרום העיר ולהשיג ציוד חלופי. בסיום, כאמור, זה השתלם לאדומים, שניצחו 68:77.

"אמרו לי שיש תקלה, לא ידעתי, עמדתי ליד הדלת, וחיכיתי", אמר בסיום מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין על התקלה שעיכבה את המשחק. "מה שהחליטו, החליטו. התנאים היו שווים לשתי הקבוצות. פתחנו טוב כי היינו מתוסכלים ממה שקרה בנס ציונה". על יונתן שולדברנד שנתן משחק מוצלח וסיים עם 14 נקודות ו-10 ריבאונדים אמר המאמן: "היו כמה משחקים טובים של יונתן, אבל אני מדבר איתו הרבה על יציבות, זה ההבדל בין שחקן גדול לשחקן ענק". על רביבי לימונד שמתאושש מפציעה אמר אדלשטיין: "לרביב יש כוח רצון גדול, יש לו מחויבות אדירה אבל לי יש מחויבות לבריאות שלי. רביב לא ידרוך על המגרש שניה לפני שהוא יהיה בריא ושלא יהיה לו נזק לקריירה. גם אם הוא רוצה ויגידו לו שהוא לא יכול, אז לאט לאט, לי יש סבלנות".

מנגד, שרון דרוקר אמר: "אמרתי לשחקנים שכשנכנסים לבור אנחנו צריכים לטפס ולצאת ממנו, ונגד קבוצות מנוסות עם קהל זה קשה. חזרנו, ויכלנו לנצח את המשחק, אבל לא הגיע לנו. הפועל תל אביב שיחקה יותר אגרסיבי, עשתה דברים יותר נכון מאיתנו, מגיע להם ברכות על הניצחון, נחפש את הניצחונות במקומות אחרים". על העיכוב במשחק אמר דרוקר: "לא יודע אם עשינו משהו לא נכון בעיכוב. יצאנו להתחמם, קרה מה שקרה. שתי הקבוצות היו באותן תנאים, אני לא אשתמש בזה כתירוץ. היינו צריכים לשחק יותר טוב בחצי הראשון". על ההמשך אמר המאמן: "אין לי תשובה לאן אנחנו הולכים. אנחנו מנסים לנצח כל משחק, מקווה שלא ניפול לתחתית, ונשתדל לעשות הכי טוב עם מה שיש. אנחנו מנסים לגדל שחקנים, שלושה פרצופים חדשים כשחקנים מרכזיים - טישמן, שמחון ודגלאס ויכול להיות שיש מחיר שמשלמים".

מאמן הפועל גלבוע/גליל שרון דרוקר. ברני ארדוב
אין תשובה לאן הם הולכים. דרוקר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully