וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהובונים מתנפלים: הדייט הקמצני שעלה לינוזאי ביוקר

סטודנטית שיצאה עם קשר יונייטד סיפרה ל"סאן": "הייתי צריכה להסיע אותו, הארוחה עלתה 18 ליש"ט". פרדיננד צחק עליו

עדנאן ינוזאי, שחקן מנצ'סטר יונייטד. Jon Super, AP
קשה להיות צעיר ומפורסם באנגליה. ינוזאי/AP, Jon Super

בתוך כל העונה הרעה של מנצ'סטר יונייטד, אחת מנקודות האור היחידות היא היכולת של עדנאן ינוזאי. הילד בן ה-18 הופך אט אט לכוכב בפרמיירליג והיום (שני), הוא גם גילה את הצדדים הפחות נעימים של התהילה, ושל הצהובונים האנגלים.

מליסה מקנזי, סטודנטית בת 25, שעל פי טענתה יצאה לדייט עם ינוזאי, מכרה את הסיפור שלה לעיתון ה"סאן" וסיפרה לכלוכים מתוך הדייט: "מעולם לא פגשתי מישהו קמצן כל כך", אמרה מקנזי, "התרגשתי כל כך מהדייט הראשון שלנו. נפגשנו דרך רשת חברתית, התלבשתי יפה ועשיתי מייקאפ ב-30 ליש"ט. ציפיתי שהוא יבוא במכונית נוצצת וחדישה, אבל בסופו של דבר אני זו שהסעתי אותו בפיאסטה הישנה שלי. ואז הוא אמר שהוא לוקח אותי למסעדת "נאנדוס". כל מצב הרוח שלי הלך. אני בדרך כלל הולכת לשם לאכול משהו קליל עם חברים, לא ציפיתי ללכת לשם לדייט עם שחקן של מנצ'סטר יונייטד, בטח לא בשמלה ועקבים".

ריו פרדיננד עדנאן ינוזאי מנצ'סטר יונייטד. מתוך חשבון האינסטגרם של ריו פרדיננד, אתר רשמי
פרדיננד מסתלבט על ינוזאי/אתר רשמי, מתוך חשבון האינסטגרם של ריו פרדיננד

מקנזי גם סיפרה שאחרי הדייט הם המשיכו לחדר מלון, ראו בטלוויזיה את התוכנית אקס פקטור וינוזאי ביקש שהיא תיקח אותו בחזרה לביתו בשעה 21:00. הארוחה כולה, כך על פי טענתה, עלתה 18 ליש"ט בלבד (ינוזאי מרוויח 30 אלף ליש"ט בשבוע ביונייטד). בכל מקרה, ב"נאנדוס" היו מהירים ושלחו לקשר הצעיר קופון מתנה על סך 50 ליש"ט, אם יבוא פעם נוספת עם מקנזי למסעדה, לדייט שני.

מיותר לציין שהרשת חגגה את הסיפור. ריו פרדיננד, חברו של ינוזאי ליונייטד, החליט להסתלבט עליו ופירסם באינסטגרם תמונה בה הוא נראה ליד ינוזאי כשהוא מצביע על משהו. ריו הוסיף לתמונה את הכיתוב: "נאנדוס בכיוון ההוא, אחי". אנדרס טאונסנד, שחקן טוטנהאם, התעצבן על הסיפור וצייץ בטוויטר: "הבחורות האלה מחליאות אותי!! איך הדברים האלה נכנסים לעיתון, בחיים לא אבין!"

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully