וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן – נתניה: מתחילים בהגנה על התואר

מחזיקת הגביע תפגוש את מוליכת הלאומית בסיבוב ח' (ג', 19:40). מההרכב שפתח בגמר בעונה שעברה לא נותר זכר, שריקי יחזור ל-11 של יוסי מזרחי

one

מחזיקת הגביע הפועל רמת גן, שהעפילה אוטומטית לסיבוב ח' של המפעל, תחל את דרכה במשחק ביתי באצטדיון וינטר, נגד מוליכת הליגה הלאומית מכבי נתניה (ג', 19:00). ביום שישי שתי הקבוצות ייפגשו גם בליגה, שוב בווינטר.

הרמת גנים שמדורגים במקום השביעי בליגת המשנה רשמו שני ניצחונות רצופים, והם אחרי 0:3 על מכבי הרצליה ביום שישי. הבוקר ערכו השחקנים את האימון המסכם לקראת המשחק, כאשר למעט החלוץ ניסן דנון שנפגע בקרסולו והוא בספק, יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן גיא לוי. מי שעשויים למלא את מקומו של דנון הפצוע הם אביאל גבאי או רן בן שמעון.

עם מעברו של עומר בוקסנבוים להפועל עכו, אין בעצם שריד אחד מההרכב שפתח בגמר הגביע האחרון. באותו גמר ניצחה רמת גן בפנדלים את עירוני קרית שמונה, וזכתה בתואר בפעם השנייה בתוך עשור.

מחירי הכרטיסים יהיו אחידים ויעמדו על 40 ש"ח, נשים ייכנסו בחינם. אוהדי נתניה יישבו ביציע המזרחי בווינטר.

הרכב משוער: רם שטראוס, אבי סופר, איסמעיל לינגנה, תומר לוי, נועם כהן, איציק וקנין, דידייה ברוסו, יניב לוזון, אביאל גבאי, לירון דיאמנט, אלמוג בוזגלו.

***

שחקן מכבי נתניה ערן לוי חוגג שער. אדריאן הרבשטיין
רוצים לפחות עוד סיבוב בגביע. מכבי נתניה/אדריאן הרבשטיין

למרות שהצהיר שעליית ליגה מעניינת אותו הרבה יותר מהגביע, מאמן מכבי נתניה יוסי מזרחי לא מקל ראש במפעל וצפוי לעלות בהרכב חזק למשחק מול הפועל רמת גן. גם בהנהלה מייחסים חשיבות רבה למשחק ומעוניינים להעפיל לפחות שלב אחד, כדי לראות כיצד הקבוצה מתמודדת מול יריבה מליגת העל.

היום ערכו הנתנייתים אימון בו יוסי מזרחי לא תרגל הרכב אחד קבוע אלא שינה כל העת את ההרכב ונראה שהוא עדיין מתלבט. לפי התרגולים, שלו מנשה וליאור ז'אן יזכו למנוחה, ועידן שריקי, שריצה עונש הרחקה במשחק הליגה האחרון, מול הפועל קטמון, בשל צהובים, יחזור ל-11. "יוסי אוהב לשנות כל הזמן ולהשאיר אותנו במתח", אמר שחקן בקבוצה. "עד עכשיו זה עובד. אנחנו מאוד רוצים לעבור שלב, ברור שעליית ליגה זו המטרה אבל נרצה להתקדם כמה שיותר גם בגביע".

הרכב משוער: אוהד לויטה, טובארנו פינאס, סביטי ליפניה, עידו לוי, עדי סופר, עומר צלישר, ירין חסן, עומר פרץ (ניר אברג'יל), ערן לוי (רן רול), עידו אקסברד, עידן שריקי.

גביע המדינה בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני הפועל רמת גן עם גביע המדינה. ברני ארדוב
הדרן?/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully