וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירס וגארנט חזרו לבוסטון: "המשחק הכי קשה בקריירה"

הצמד חזר לראשונה לעיר השעועית וזכה לקבלת פנים מרגשת: "התחרנו מי יבכה ראשון, ושנינו הפסדנו. הדם שלנו ירוק"

שחקן ברוקלין נטס פול פירס בקבלת פנים מאוהדי בוסטון סלטיקס. AP
בקושי עצר את הדמעות. פירס/AP

לפני שיצאו מחדר ההלבשה לפרקט, התערבו פול פירס וקווין גארנט מי יהיה זה שלא יכבוש את רגשותיו ויזיל דמעה, במשחק החזרה לבוסטון, שם בילו את שנותיהם הטובות ביותר כשחקנים. בסופו של דבר שניהם נותרו עם גרונות חנוקים. פירס שיחק לא פחות מ-15 עונות בעיר השעועית. בהמשך, גארנט וריי אלן חברו אליו ויחד הם הובילו את הסלטיקס חזרה לימיה היפים עם אליפות ב-2008. לכן, האוהדים הכינו קבלת פנים מיוחדת לצמד, עם קליפ שהוקרן על מסך גדול במרכז האולם, סטנדינג אוביישן בכניסה לפרקט ושלטים שהונפו ברחבי היציעים בגארדן רק לכבודם.

וגם צמד למוד ניסיון שכזה לא הצליח להוריד את רף הלחץ. "אמרתי את זה לגארנט, אמרתי לכולם בחדר ההלבשה - זה היה המשחק הכי קשה שלי לאורך כל הקריירה", אמר פול פירס הנרגש, שהסתפק ב-6 נקודות בלבד במשחק, כולל 2 מ-10 מהשדה. "זה יותר קשה מכל משחק אליפות שאי פעם לקחתי בו חלק, יותר מכל משחק 7, לא הצלחתי להתרכז".

קרי וכרמלו הפציצו, בוסטון הפסידה לברוקלין

אוהדי בוסטון סלטיקס עם שלטי הוקרה לשחקניהם לשעבר, קווין גארנט, פול פירס. AP
איך אפשר שלא להתרגש? אוהדי בוסטון בשלטים לכבוד גארנט ופירס/AP

ההתרגשות השפיעה לא פחות על קווין גארנט, שאמנם שיחק בסלטיקס לאורך פחות שנים, אך זכה לקבלת פנים זהה בעוצמתה והגיב גם הוא בשש נקודות בלבד. "גם כשחזרתי למינסוטה בפעם הראשונה לא הרגשתי ככה", הוא הודה בסיום, "זה היה היום הכי קשה בקריירה שלי. המילה הראשונה שעלתה לי הייתה 'בלתי ייאמן'. לא ציפיתי לקבלת פנים כזו. זה רק מראה עד כמה הארגון הזה גדול. אני ופול צחקנו לפני המשחק, בדקנו מי יבכה ראשון. הרגשתי את הדמעות בגרון, אבל הצלחתי להיות בשליטה".

"היה קשה לעצור את הדמעות. הייתי כנראה מרחק חמש שניות מבכי. אני חייב להודות בזה", סיפר פירס, שבסיום לקח את המיקרופון והודה באופן אישי לאוהדים. "אני רוצה לומר לכם תודה מיוחדת. בתקופות הקשות שלי, בתקופות בהן התבגרתי והפכתי לאיש בעיר הזו, תמיד הייתם שם לצידי".

גארנט הוסיף כמה מילים משל עצמו: "הדם שלי תמיד יהיה ירוק. זה יהיה ככה עד שאני ופול נמות, אפילו כשיקברו אותנו עמוק מתחת לאדמה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן ברוקלין נטס קווין גארנט בקבלת פנים מאוהדי בוסטון סלטיקס. AP
לא ציפה לקבלת פנים שכזו. גארנט )צילום: AP)/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully